پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:28:24 - چهارشنبه 22 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری هفتمین سوگواره عاشورایی بوم سرخ در کرمان
رئیس حوزه هنری کرمان از برگزاری هفتمین سوگواره عاشورایی بوم سرخ همچون سال‌های گذشته همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در تعزیه‌خانه کرمان خبر داد. به گزارش” صبح رابر” به نقل از ”بوتیا”: عباس سالاری عصر دیروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همه ساله در ایام تاسوعا و عاشورا ی حسینی همزمان با سوگواری هیئت‌های […]

رئیس حوزه هنری کرمان از برگزاری هفتمین سوگواره عاشورایی بوم سرخ همچون سال‌های گذشته همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در تعزیه‌خانه کرمان خبر داد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از ”بوتیا”: عباس سالاری عصر دیروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همه ساله در ایام تاسوعا و عاشورا ی حسینی همزمان با سوگواری هیئت‌های عزاداری و اجرای مجالس تعزیه در تعزیه خانه کرمان، هنرمندان نقاش ، عکاس و خوشنویس گرد هم آمده و آثاری با موضوع حماسه عاشورا خلق می‌کنند. گفتنی است تعزیه‌خانه کرمان در بلوار شهید مغفوری، میدان انقلاب، جنب گلزار شهدای سراسیاب واقع شده است.

وی افزود: همچنین آیین عزاداری تاسوعا و عاشورا توسط عکاسان کرمان به تصویر کشیده می شود.

سالاری گفت: اعضای خانه عکاسان حوزه هنری کرمان مراسم عزاداری در استان های کرمان و یزد را به تصویر می کشند.

وی ادامه داد: با تلاش واحد هنرهای تجسمی ، گروهی از اعضای خانه عکس حوزه هنری کرمان برای ثبت لحظات سوگواری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به شهرهای یزد و اردکان سفر خواهند کرد. همچنین جمعی از اعضای این خانه در شهرهای کرمان، زرند، بردسیر و چترود در روزهای تاسوعا و عاشورا به عکاسی خواهند پرداخت.

وی افزود: پس از جمع‌‌آوری آثار هنرمندان، نمایشگاهی از آثار منتخب  در شهرهای تهران، کرمان و یزد برگزار خواهد شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب