پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:33:28 - یکشنبه 3 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس‌جمهور
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس جمهور در خصوص روند مذاکرات هسته‌ای، ضمن تقدیر از هیئت مذاکره کننده کشورمان تأکید کردند: ایستادگی در برابر زیاده خواهیها همواره باید شاخص خطّ مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم […]

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس جمهور در خصوص روند مذاکرات هسته‌ای، ضمن تقدیر از هیئت مذاکره کننده کشورمان تأکید کردند: ایستادگی در برابر زیاده خواهیها همواره باید شاخص خطّ مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در خصوص روند مذاکرات هسته‌ای، ضمن تقدیر و تشکر از هیئت مذاکره کننده کشورمان تأکید کردند: بی‌شک فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و ایستادگی در برابر زیاده خواهیها همواره باید شاخص خطّ مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد.
متن پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمه تعالی
جناب آقای رئیس‌جمهور
دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هسته‌ئی و دیگر دست اندر کاران است و میتواند پایه‌ی اقدامات هوشمندانه‌ی بعدی قرار گیرد. بی‌شک فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و در آینده نیز خواهد بود ان‌شاء الله. ایستادگی در برابر زیاده خواهیها همواره باید شاخص خطّ مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد، و چنین خواهد بود ان‌شاء الله.

سیّد علی خامنه‌ای

۳/آذر/۹۲

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب