پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:50:40 - یکشنبه 10 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شیخ بهایی یا منوچهر متکی
تغییرات در مدیران استان کرمان با تودیع به سبک احمدی نژاد آغاز شد و به صورت اپیدمی در حال گسترش است. به گزارش ” صبح رابر ” ؛ ابراهیم شیخ بهایی مدیر کل اسبق آموزش و پرورش کرمان در حالی که برای تودیع و معارفه ی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان منوجان به جنوب استان […]

تغییرات در مدیران استان کرمان با تودیع به سبک احمدی نژاد آغاز شد و به صورت اپیدمی در حال گسترش است.

به گزارش ” صبح رابر ” ؛ ابراهیم شیخ بهایی مدیر کل اسبق آموزش و پرورش کرمان در حالی که برای تودیع و معارفه ی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان منوجان به جنوب استان رفته بود در حین مراسم تودیع خبر برگزاری مراسم تودیع خودش را شنید و با کمال امتنان مراسم را تمام کرد.

برکناری حتی بدون پیامک

این درحالی است که یکی از دوستان آقای شیخ بهایی به خبرنگار “بوتیا” گفت که در روز برکناری وی برای بعضی همکاران پیامکی مبنی بر تغییر مدیر کل  آموزش و پرورش کرمان ارسال شده است که دوستان وقتی با شیخ بهایی تماس گرفته اند متوجه می شوند که وی از برکناری خود بی خبر است.

10

این نوع خبر رسانی ها و انتشار خبر برکناری ، مردم دیار کرمان را به یاد خاطرات یرین دولت قبل انداخت و برکناری وزیر محترم امورخارجه را یکبار دیگر به رخ کشید ، که وزیر محترم در سفر و حکم برکناری وی در رسانه ها بود.

تغییرات حق مدیران است

شایان ذکر است ؛ با به تاخیر افتادن انتخاب استاندار کرمان مدیر کل های استان با خیال راحت به کار خود ادامه می دادند تا اینکه با برخی رایزنی ها ی آقایان نماینده برخی از مدیران شهرستانی به بهای ماندن مدیر کل هایشان در آستانه ی تغییر قرارگرقتند و برخی ها هم تغییر کردند.

تغییرات در هر سازمانی حق هر وزیری است اما دوستانی که به دولت قبل برای تغییرات اتوبوسی ایراد می گرفتند بهتر است هم اکنون در تغییر و تحولات خود شان مدیران گذشته را حفظ نمایند.

انتهای پیام / اختصاصی بوتیا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب