پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:01:24 - دوشنبه 2 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عزاداری اربعین حسینی با حضور رهبر انقلاب
در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفای‌شان، با عزاداری هیات‌های دانشجویی از سراسر کشور در محضر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، حسینیه امام خمینی(ره) یکپارچه احساس و شور و شعور حسینی بود. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در اربعین شهادت […]

در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفای‌شان، با عزاداری هیات‌های دانشجویی از سراسر کشور در محضر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، حسینیه امام خمینی(ره) یکپارچه احساس و شور و شعور حسینی بود.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران با وفای ایشان، با عزاداری هیات‌های دانشجویی از سراسر کشور در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، حسینیه امام خمینی(ره) یکپارچه احساس و شور و شعور حسینی بود.

در این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین قاسمیان به تبیین ابعاد نورانی نهضت تاریخ ساز امام حسین(ع) و روشنگری‌های درس آموز کاروان اسرای کربلا پرداخت.

در ادامه این مراسم معنوی آقای مطیعی -ذاکر اهل بیت(ع)- بر مصائب حضرت سیدالشهدا و کاروان اسرا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد و دانشجویان و دانشگاهیان در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

در پایان مراسم نیز دانشگاهیان نماز ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای اقامه کردند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب