پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:49:54 - جمعه 6 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به جنبش سبز مخملی بخند
مجموعه حاضر تلاشی است جهت به تصویر کشیدن فعالیت احمقانه عده ای برای اجرای ۱۹۸ دستور انقلاب مخملی که از سوی پدر کودتاچیان مخملی در جهان یعنی جین شارپ صادر شده است. به گزارش” صبح رابر“، دیدن تک و توک کاریکاتورهای مازیار بیژنی هم لطف خاص خودش را دارد چه رسد به دیدن مجموعه پرتعدادی […]

مجموعه حاضر تلاشی است جهت به تصویر کشیدن فعالیت احمقانه عده ای برای اجرای ۱۹۸ دستور انقلاب مخملی که از سوی پدر کودتاچیان مخملی در جهان یعنی جین شارپ صادر شده است.

به گزارش” صبح رابر“، دیدن تک و توک کاریکاتورهای مازیار بیژنی هم لطف خاص خودش را دارد چه رسد به دیدن مجموعه پرتعدادی از آنها. مخصوصاً اگر موضوع آنها سیاست باشد که انگار بیژنی استعداد خاصی در این حوزه دارد.

«جنبش سبز مخملی» نام کتابی‌ست که کاریکاتورهای بیژنی درباره فتنه ۸۸ را در بر دارد. کاریکاتورهای این کتاب به قدری مورد استقبال قرار گرفت که چندی بعد انیمیشن‌هایی هم از روی آنها ساخته شد که با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید پیدایشان کنید و لدت ببرید. اگرچه خود کاریکاتورها هم جسته و گریخته در اینترنت وجود دارد اما در دست گرفتن کتابشان و خیره شدن به آنها لطفی دیگر دارد.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: «مجموعه حاضر تلاشی است جهت به تصویر کشیدن فعالیت احمقانه عده ای برای اجرای ۱۹۸ دستور انقلاب مخملی که از سوی پدر کودتاچیان مخملی در جهان یعنی جین شارپ صادر شده است.»

کاریکاتور فتنه

با خواندن همین دو سه جمله احتمالاً متوجه شده‌اید چه جور کاریکاتورهایی در انتظار شماست. چند نمونه از انیمیشن‌های تولید شده بر اساس این کاریکاتورها:

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

منبع: رجانیوز

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب