پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:09:36 - شنبه 7 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۹ دی ماه آیینه تمام نمای درس های تاریخ
به گزارش ” صبح رابر“فتنه سال ۸۸ برای همه یک امتحان همه جانبه و بزرگ بود. اول برای کسانی که در انتخابات دم از قانون گرایی می زدند و طرف مقابل را متهم به دروغ گویی می کردند! این افراد بعد از انتخابات قانون را زیر پاگذاشتند و تهمت تقلب هم بزرگترین دروغی بود که […]

به گزارش ” صبح رابر“فتنه سال ۸۸ برای همه یک امتحان همه جانبه و بزرگ بود. اول برای کسانی که در انتخابات دم از قانون گرایی می زدند و طرف مقابل را متهم به دروغ گویی می کردند! این افراد بعد از انتخابات قانون را زیر پاگذاشتند و تهمت تقلب هم بزرگترین دروغی بود که گفتند.

با گذشت چهار سال از فتنه ۸۸ که اقلیتی قدرت‌طلب با حمایت رسانه‌ای و مالی استکبار و صهیونیسم و با طرح ادعاهای واهی و تهمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فریب بعضی از مردم، با همکاری گروهک‌های ضدانقلاب اردوکشی خیابانی به راه انداخته و قصد داشتند کودتایی مخملی را اجرا کنند، اما مردم ایران  با بصیرت و آگاهی همانند روز اول انقلاب ۵۷ دشمنان جمهوری اسلامی ایران  را ناامید کردند.

در جنگ نرم، طراحی دشمن به قدری پیچیده خواهد بود که بعضا خواص هم درتشخیص دقیق حق و باطل، دچار گمراهی و اشتباه می شوند و در همین مقاطع حساس است که نیاز به بصیرت خود را نشان می دهد. فتنه ۸۸ صحنه هشت ماه رویارویی گروه‌های معاند نظام با عناصر وفادار به انقلاب اسلامی بود که با هتک حرمت به عاشورای اباعبدالله (ع) به اوج رسید، اما ملت با خلق حماسه ماندگار ۹ دی در تاریخ به ثبت رساند ،

با حادثه ای که در سال ۷۸ پیش آوردند که توسط مردم خنثی شد و فتنه بعد از ده سال در سال ۸۸به وقوع پیوست ،اتفاقات انتخابات دهم ریاست جمهوری که منجر به فتنه ۸۸ شد.برنامه ریزی وسیعی از مدت ها قبل از انتخابات شده بود که در ایران اتفاقی نظیر انقلاب های مخملی بعضی کشورها مثل اوکراین به وجود بیاید. این ها برای انتخابات ایران برنامه ریزی کرده بودند و رنگ سبز را هم تجویز کرده بودند و با شعار تقلب خواهان ابطال انتخابات شدند و مردم را به خیابان ها آوردند تا کودتای نرمی که در کشورهای دیگر به وقوع پیوست، در ایران هم اجرایی شود، اما این اتفاق در ایران نیفتاد.

گروهی که نتیجه انتخابانت برایشان  ناپسند بود ودشمنان ازاختلافی که در داخل کشوربه وجود آمده بود می خواستنداز آب گل آلود ماهی بگیرد و  باعث سوء استفاده دشمنان شد ، آمریکا و صهیونیستها از این موقعیت به نفع خودشان استفاده کنند وبا بی حرمتی به عکس امام راحل و حرمت شکنی در روز عاشوا دل امام زمان(عج) را به درد آوردند ،  مردم با توجه به سخنان امام راحل و رهبر  معظم انقلاب اسلامی بارهادر سخنانشان  شنیده بودند هر کجا دشمن خوشحال شد، شما بر عکس اش عمل کنید، و مردم با فتنه ۸۸ بیدار شدند و در روز ۹ دی ماه به خیابانها آمدندو پاسخی کوبنده به همه نا خلف ها دادند  ، دشمن دید دیگر نمی تواند از این طریق پیش برود شیوه اش را تغییر داد  و از راه تحریم  ها وارد شد،هدف دشمن نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است ،و دشمنان می خواهند جلوی پیشرفت کشور ایران اسلامی را بگیرند اما این تحریم ها باعث شد کشورمان مستقل شود و اما دشمن هنوز از رو نرفته با تحریم ها و جنگ نرم وهمه گزینه ها روی میز است ….

رهبر معظم انقلاب در اهمیت بصیرت در زندگی روزمره مردم نیز می فرمایند: ” در زندگىِ پیچیده‌ اجتماعىِ امروز، بدون بصیرت نمی شود حرکت کرد. جوان ها باید فکر کنند، بیندیشند، بصیرت خودشان را افزایش بدهند. معلمان روحانى، متعهدان موجود در جامعه ما از اهل سواد و فرهنگ، از دانشگاهى و حوزوى، باید به مسئله بصیرت اهمیت بدهند؛ بصیرت در هدف، بصیرت در وسیله، بصیرت در شناخت دشمن، بصیرت در شناخت موانع راه، بصیرت در شناخت راه‌هاى جلوگیرى از این موانع و برداشتن این موانع؛ این بصیرت ها لازم است. وقتى بصیرت بود، آن وقت شما می دانید با کی طرفید، ابزار لازم را با خودتان برمی دارید.” در یک جبهه دشمنان به چیزی کمتر از نابودی اسلام ناب قانع نیستند و از نگاه امام ما هم به چیزی کمتر از نابودی اسرائیل و اضمحلال آمریکا و غرب راضی نیستیم.

 جمعیتی که روز نه دی آمدند فقط منحصر به یک جناح خاص سیاسی نبود و همه مردم حضور داشتند.

این اتفاقات امتحان بزرگی هم برای کسانی بود که می گفتند ما یار غار امام بودیم که یا سکوت کردند و یا با فتنه همراهی کردند که امتحان خود را دادند و به عنوان خواص بی بصیرت مشهور شدند و همچنین برای خواصی که در ایام فتنه سکوت کردند و بعد از آن شروع به صحبت کردند.

همچنین این فتنه برای رهبری هم یک امتحان بود که ایشان عطوفت خود را نشان داد و با نصیحت و خواهش کار را جلو برد، اما در عین حال گفت قانون فصل الخطاب است. ایشان در مقابل تهمت هایی که در مورد دیکتاتوری می زدند، گفتند دیکتاتوری با خروج از مسیر قانون به وجود می آید. رهبری در این امتحان صلابت خودشان و همچنین اعتقاد خود را برای حفظ انقلاب نشان دادند. مردم در این امتحان نمره بیست گرفتند و گول تبلیغات خارجی ها را نخوردند. مردم دیدند عده ای دم از امام می زنند اما در مقابل مشاهده کردند که خارجی ها همین عده را تایید می کنند. مردم این ها را فهمیدند و از آزمایش بصیرت سربلند بیرون آمدند. باید خدا را شکر کنیم که مردم مومن و با بصیرتی داریم که موفق شدند حماسه باشکوهی مثل ۹ دی را بیافرینند.

مردم کشور ایران  با حضور خود در حماسه  ۹ دی  امسال بار دیگر حرمت شکنان امام حسین (ع) و امام راحل را با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه گر محکوم خواهند کرد .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب