پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:34:52 - سه شنبه 10 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هیچ زمانی آشوب و فتنه، فتنه گران از ذهنمان پاک نمی شود تا زنده ایم آنان را نمی بخشیم
به گزارش ” صبح رابر” در روز ۹ دیماه، حضور گسترده مردم رابر در راهپیمایی نشاندهنده  وحدت ، همدلی ، پایبندی به ارزشهای  اسلامی ،حمایت از ولی فقیه و…به همین دلیل به سراغ چند نفر ازکسانی که در راهپیمایی شرکت کرده بودند رفتیم، و علت حضورشان را جویا و شدیم : محمد سلاجقه نوجوان ۱۰ […]

به گزارش ” صبح رابر” در روز ۹ دیماه، حضور گسترده مردم رابر در راهپیمایی نشاندهنده  وحدت ، همدلی ، پایبندی به ارزشهای  اسلامی ،حمایت از ولی فقیه و…به همین دلیل به سراغ چند نفر ازکسانی که در راهپیمایی شرکت کرده بودند رفتیم، و علت حضورشان را جویا و شدیم :

محمد سلاجقه نوجوان ۱۰ ساله گفت: امروز آمدم با حضور خود نشان بدهم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما همیشه یاور رهبر خودمان هستیم ،همیشه به ولایت فقیه پایبندیم و هرگز از ولایتمان دور نمی شویم .

دانش آموز محمد هلیرودی گفت : تا نفس دارم پشتیبان ولایت فقیه می باشم .

خانم شمس الدینی ۳۰ساله گفت : حضورمن نشان دهنده اینکه ،پیرو ی ولایت فقیه ام وتا زمانی زنده ام  امام زمانم را تنها نمی گذارم ، به کور ی چشم دشمنان  شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را تکرار می کنم  .به قول گفتنی انسان نابینا بهتر از انسان کور دل می باشد .

خانم فرهنگی ۵۴ساله گفت : آماده ام اعلام کنم با ولایت می باشم و به دشمنان بفهمانم ولی زمان را تنها نمی گذارم ، هیچ زمانی آشوب و فتنه از ذهنم پاک نمی شود و تا زمانی که زنده باشم از کسانی که در فتنه دست داشتند یا در صحنه فتنه حضور داشتند متنفر و بیزارم و آنان را نمی بخشم .

وی ادامه داد : اگر آنی و کمتر از آنی از ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای عقب و یا جلو بروم هلاک خواهم شد و آن روزی است که فتنه گران می توانند جان بگیرد و بر اندیشه ما تسلت پیدا کند .

خانم جلالی ۵۰ ساله گفت : نشان دهم پیرو ولایتم و دوباره پیمان بستیم با آرمان های انقلاب اسلامی وبه کوری چشم دشمنان ، همندا شدن باآرمان های شهدا  ، بصیرت یعنی شناخت به کوچکترین مسائل و کوچکترین سخنی که از مقام معظم رهبری می شنویم ما باید آگاهی کامل داشته باشیم، یعنی :فصل الخطاب همه امور مقام معظم رهبری است .و ما جز او کسی را نشناخته و نخواهیم شناخت .

وی در ادامه گفت تا نفس در سینه دارم مرگ بر آمریکا را تکرار می کنم و هرگز نخواهم گذاشت، که در کشور ما جاپایی برای آمریکا و صهیونیست باز شود .

دانشجو ۲۵ ساله گفت: فتنه ۸۸  ،حق الناس است، سران فتنه حق مردم را ضایع کردند به اعتقادات مردم ، به اعتماد مردم و به حرمت هاو آرمانهای  ملت اسلامی  به سرمایه های  اجتماعی و اقتصادی مردم توهین کردند و این گناه نابخشودنیست . همانگونه خداوند متعال گفتند حق الله را می بخشم ، ولی از حق الناس نمی گذرد،آمده ام  اعلام کنم در فردای قیامت باید جوابگویی تک  مسلمانان از کودک گرفته تا افراد سالخورده علاوه بر آنان جوابگوی خدا ، امام زمان ،پسر فاطمه زهرا ، امام راحل ، و همه پیغمبران باشند و ما هیچ زمان آنها را نمی بخشیم .

وی ادامه داد:  همیشه در مسیر خط رهبری حرکت می کنم .و همیشه و در همه صحنه ها حضور پیدا می کنم تا نشان دهیم ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم و دست از انقلاب اسلامی مان بر نمی داریم .

مرد ۵۳ ساله گفت : حضور من یعنی تیری زهر آلود به قلب دشمن و شادکنم دل رهبر ، امام زمان، و شهدا  یمان را .و امیدواریم این حماسه ۹ دی ماه درس عبرتی برای فتنه گران و افراد بی بصیرت باشد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب