پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:43:35 - دوشنبه 21 اسفند 1391
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم از خریدهای اضافی خودداری کنند
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: تقاضای ما از مردم این است که نیازهای ضروری و اساسی خود را در این ایام تهیه کرده و از خریدهای اضافی خودداری کنند. به گزارش”صبح رابر”، ارسلان میری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نظارتی تعزیرات در سطح استان کرمان از ۱۵ اسفندماه جاری آغاز شده و تا […]

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: تقاضای ما از مردم این است که نیازهای ضروری و اساسی خود را در این ایام تهیه کرده و از خریدهای اضافی خودداری کنند.

به گزارش”صبح رابر”، ارسلان میری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نظارتی تعزیرات در سطح استان کرمان از ۱۵ اسفندماه جاری آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ماه ۹۲ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نظارت ویژه بر کالاهای پرمصرف و مورد تقاضای مردم در ایام پایان سال افزود: اقلام پرمصرف از جمله برنج، مرغ، گوشت، تخم مرغ، شکر، میوه، آجیل، تره بار، مواد لبنی، پوشاک، کیف و کفش، سوخت، آژانس های مسافرتی و حمل و نقل درون و برون شهری از جمله مواردی است که در اولویت نظارت این اداره کل می باشند.

میری تصریح کرد: مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه ها، اماکن زیارتی، زائرسراها، مراکز عمده تهیه و توزیع مواد غذایی، هتل ها، رستوران ها و مراکز اقامتی بین راهی و اغذیه فروشی ها و پایانه های مسافربری اعم از ریلی، زمینی و هوایی از جمله مکان هایی است که در اولویت نظارت در طرح نوروزی هستند.

وی تاکید کرد: در طرح نظارتی اداره کل تعزیرات با متخلفان به شدت برخورد و هیچگونه تخفیفی اعمال نمی شود.

وی گفت: اداره کل تعزیرات استان کرمان در ایام غیرتعطیل علاوه بر ساعات اداری از ساعت ۱۶ تا ۲۱ خدمت ارائه می کند و در تعطیلات رسمی نیز از ساعت ۸ تا ۱۲ آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردم است.

میری تصریح کرد: تقاضای ما از مردم این است که نیازهای ضروری و اساسی خود را در این ایام تهیه کرده و از حرص و ولع بپرهیزند، به نقل از مسوولان اقتصادی کشور هیچ کمبودی وجود ندارد و مردم از خریدهای اضافی خودداری کنند.

وی بیان کرد: در طرح نظارتی اسفند و فروردین گشت های سیار تعزیرات نیز در مکان های تجمع مراکز صنفی فعال می باشند و بازرسانی از ادارات ذیربط، رییس شعبه و مسوول اجرای احکام در این تیم حضور دارند که در صورت مشاهده تخلف مبادرت به صدور و اجرای حکم کرده و در صورت لزوم واحد متخلف را پلمپ و اقدام به نصب پارچه برای معرفی به مردم می نمایند.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف می توانند مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۹۶۵۱ تعزیرات حکومتی با ارائه مشخصات و آدرس واحد متخلف اعلام کنند.

منبع: کرمان ۱۴۰۰

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب