پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:27:01 - جمعه 27 اردیبهشت 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تبلیغات انتخابات شوراها از ۱۶ خرداد و به مدت ۷ روز است
به گزارش”صبح رابر”مدیر کل سیاسی و انتخابات گفتند بعد از اعلام نتایج افراد تایید صلاحیت شده نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۱۶ تا ۲۲ خرداد ماه فرصت دارند نسبت به تبلیغات و معرفی برنامه‌های خود اقدام کنند. وی بیان داشتندنتایج افراد تایید صلاحیت شده به زودی اعلام می‌شود و امید […]

به گزارش”صبح رابر”مدیر کل سیاسی و انتخابات گفتند بعد از اعلام نتایج افراد تایید صلاحیت شده نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۱۶ تا ۲۲ خرداد ماه فرصت دارند نسبت به تبلیغات و معرفی برنامه‌های خود اقدام کنند.

وی بیان داشتندنتایج افراد تایید صلاحیت شده به زودی اعلام می‌شود و امید می‌رود با رای و انتخاب مردم بهترین و لایق‌ترین افراد راهی شوراهای اسلامی شوند.

در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش زنان در انتخابات گفت: زنان ایران اسلامی همواره حضوری جدی در صحنه‌های مختلف انقلاب داشته‌ و وفاداری خود را به نظام اسلامی به اثبات رسانده‌اند.

 

وی با بیان اینکه تاثیر حضور زنان در انتخابات بسیار بیشتر از مردان است، افزود: زمانی که یک زن در صحنه انقلاب حاضر می‌شود سایر اعضای خانواده نیز به دنبال او در صحنه حاضر می‌شوند که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه زنان است.

 

معاون سیاسی و امنیتی  نیز گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب همواره در تلاش هستند با بزرگ‌نمایی مشکلات و القاء یاس و ناامیدی در بین مردم مانع از حضور گسترده افراد در انتخابات شوند که باید همه مردم در برابر توطئه‌های دشمنان بیدار و هوشیار باشند.بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات بسیاری در ایران و با حضور پرشور مردم برگزار شده و خوشبختانه ایران همواره ثابت کرده است سالم‌ترین انتخابات دنیا در این کشور برگزار می‌شود.

منبع :فارس

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب