پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:30:45 - دوشنبه 21 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۳۵ سال استقامت از کجا به کجا رسیده ایم
به گزارش” صبح رابر“انقلاب اسلامی به این راحتی به دست نیامده این جمله همیشه تکراری را فقط با یک تصاویر  روزهای پیروزی  نمی شود این جمله  وقتی  خوب فهم  می شود که یک بار مرور کنیم که ملت  چه مرارت هایی کشیده و چه پایداری هایی کرده است  . از  قربانی شدن  هرروزه جوانان ایرانی […]

به گزارش” صبح رابر“انقلاب اسلامی به این راحتی به دست نیامده این جمله همیشه تکراری را فقط با یک تصاویر  روزهای پیروزی  نمی شود این جمله  وقتی  خوب فهم  می شود که یک بار مرور کنیم که ملت  چه مرارت هایی کشیده و چه پایداری هایی کرده است  .

از  قربانی شدن  هرروزه جوانان ایرانی به دست نظامیان شاه، از ۱۷ شهریوری ها، از شکنجه های خوفناک  ، انقلاب زیر زبانها نشسته که ،کردستان در آشوب  است ،آتش فتنه در کردستان هنوز شعله ور است  که شعله اش  به جنوب هم می رسدگروه موصوم به خلق عرب با اسلحه های  صدام اعراب و خوزستان را می کشند  وخرمشهر و اهواز را به هم می ریزد کمی بعد حزب موسوم خلق مسلمان درشمال غرب قرآن بر نیزه می کند و تبریز را به آشوب  می کشند .

فتنه هزار سر، باز سر می کشد ،گنبد سیستان هم همچون کردستان و خوزستان و تبریز پایداری  مردم را در مقابل جدایی خواهان شهادت می دهد .

در همین یکسالگی انقلاب ،که چهار طرف  مملکت در آشوب است اجتماعیه تولید انقلاب  ترور می شود،امام خمینی (ره) می فرمایند بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شوند ، ما از مرگ نمی ترسیم

نوزاد یکساله انقلاب به زجر، از پنجه های آشوب و ترورمجروح است که  کنگره امریکا علیه اقدامات انقلابی ملت در محاکمه سران فاسد پهلوی  بیانیه ای صادر می کند

آمریکایی ها شاه را به واشنگتون می برند ،دانشجوبان خط امام با دهها خاطره تلخ از آمریکا این رفتار تازه را تاب نمی آورند،سفارت شیطان اکنون در دست انقلابیون دانشگاهی است .

کاتر عصبی از خشم دانشجویان واردات  نفت  از ایران را متوقف می کند ، ۱۲ میلیارد دلار اموال و دارایی های ایران در آمریکا بلوکه می شود .انقلاب وارد دو سالگی می شود با یک معجزه در صحرای طبس .

با کودتای در مشهد با جنگ شاید بشود انقلاب دو ساله است که صدام حرف از جنگ می زند .ما فقط در برابر ارتش صدام از خودمان دفاع نمی کنیم جنگ ما با تمام جهان قدرت است ، مردم انگار تازه به شوق آمده اند ،جسم ها  لبریزجوانان ملت  می شود همه چشم به دهان امام دوخته ، امام خمینی فرمودند: شما به جهانیان ثابت کرده اید ایران زیر بار هیچ ظلمی نمی رود.

 حالادرگیرهای داخلی هست ،  تحریم های اقتصادی هست ، جدایی طلبی  هست ، ترور  مقامات ارشد نظام هست

اینقدر  سیر حوادث پر سرعت است که چاره ای نیست در کنار بنی صدر و  ۱۴ اسفنداو، لیبرال ها و منافقین به سرعت منتهی است   و حال  سوم انقلاب رسیده است، منافقین که ماها ست انقلاب و  امام را منسجم ومستبد،  انحصار طلب می خوانند رسماًاعلام تازه نظامی می کنند مردم برای دفاع از انقلابشان همچنان در خیابان ها هستند همه دردها به یک  طرف و اینکه رئیس جمهور همنوا با منافقین شده است یک طرف .شهید بهشتی و ۷۲ تن ازیارانش ، شهید رجایی، شهید باهنر در آتش جنگ ترور موج نامردی های   تروریست که در سال ۶۳ در نماز جمعه تهران بمب افکندند و  دهها نمازگزار پر کشیدند،بیگانگان دستور می دهد و رسانه های غرب با ترور جنگ طلبی و استبداد صدام در کلام ظلمت و مردم همچنان پایدار مقاوم اند جنگ ادامه دارد والفجر ۸ و کربلای ۵ ، فرانسه انگلیس نظامیان آمریکا ، حمله موشکی در خرداد۶۷ آغاز شد.که سالها دود دشمنی شان در چشم خودشان رفت  و ۸ سال قدرت مندانه زیر بار سنگین قدرت ها ، ترور، و آشوب های داخلی ایستاده ایم هنوز این زخم ها ادامه دارد .وقت وداع در ۱۱ سالگی انقلاب با روح الله فرا رسید که امام همام مردم را به بار سنگین کشتی هدایت انقلاب رنج دیده  و استقرار را به ادامه راه می خواندند و به توفیق الهی ادامه خواهیم داد . خودکفایی استقرار و نگه داشتن یک پیروزی از خود پیروزی خیلی مهمتر است و حالا دشمن در همان خیال خود با زبان تحقیر با این ملت سخن می گویند و پایداری انقلاب ایران بعد از این همه فراز و فرودها ایستاده ایم و بار سنگین استقامت را زمین نمی گذاریم . در آستانه ۳۶ سال طلوع آسمان گیر و حیات بخش و راه پر فراز و نشیبی که با هم آمده ایم ماندنیست

ملت پرچم استقلال و آزادی ایران را به تنهایی به دوش کشید بی آنکه واهمه ای از قدرت ها داشته باشد. پیش از او نیز دو نهضت مشروطه و ملی شدن صنعت نفت را ملت ایران پشت سر گذاشته بود که هر کدام در کمتر از یکسال به بیراهه رفت و به شکست انجامید. اما امام خمینی (ره) توانست در کمتر از ۱۵ سال تلاش، مرارت و سختی، زندان و تبعید، نهضت را به ثمر برساند. امروز ما در حال برگزاری جشن ۳۶ سالگی پیروزی انقلاب هستیم.

جشن پیروزی انقلاب

ملت بیدار ایران نیم قرن است به ندای هل من ناصر رهبری پاک خود لبیک گفته است و طی سه دهه گذشته از هیچ کوششی جهت همراهی رهبری نهضت، کوتاهی نکرده است.

امروز به برکت حاکمیت “عدل” و “علم”، دانشمندان این مرز و بوم در فناوری های نوین آنچنان پیشرفت کرده اند که حیرت جهانیان را برانگیخته اند. امروز در نانو تکنولوژی، انرژی هسته ای، پزشکی و در سطوح علوم انسانی و تجربی شاهد پیشرفت های محیرالعقول هستیم.

لذا همان ها که انقلاب را متهم به ضدیت با علم و مخالفت با مظاهر مثبت مدرنیسم می کردند با تهدید و تحریم بر روی ملت ایران خنجر کشیدند و دانشمندان کشور را به تیغ ترور سپردند. از همه عجیب تر آنکه آنها اکنون به راهبرد پلمب کردن پیشرفت های علمی ایران روی آورده اند.تبهکاران جهانی علیه ملت جنگ داخلی و جنگ تحمیلی راه انداختند تا شاید مانع پیشرفت کشور شوند. ملت از این دو عقبه به سلامت عبور کرد. آنها به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آوردند. علما، مراجع و نخبگان بر این دو هم غلبه یافتند و با مهار آن انقلاب را چون گوهری گرانبها پاس داشتند. اما دشمن از پای ننشست و بی پروا سخن از گزینه نظامی به میان آورد.

ملت ایران هیچ گاه از این تهدیدها نهراسیده و به مسیر حرکت خود ادامه می دهد. امروز میلیون ها جوان در ایران در آرزوی آن هستند تا پنجه در پنجه تفنگداران آمریکایی در زمین، هوا و دریا بیندازند و انتقام خون شهدای جنگ تحمیلی، شهدای ترور و شهدای جنگ نرم را بگیرند. امروز توان ارتش، سپاه و بسیج مردمی به حدی است که این طور نیست که دشمنان در یک روز از غرب و جنوب، هزاران کیلومتر از خاک ایران را در نوردند و ۸ سال یک جنگ را بر ملت تحمیل کنند. امروز ما می دانیم نقطه ضعف دشمن کجاست و نقطه قوت خودمان چیست. حداقل در جنگ ۳۳ روزه یک آزمایش کوتاه و مختصر انجام دادیم و نتیجه آن را هم دیدیم.

همین روزها بود که امام (ره) در میان هلهله و شادی و فریادهای انقلابی ملت ایران پس از ۱۵ سال تبعید وارد کشور شد. او دولت تشکیل داد و به دهان دولت نحیف و رنجور تتمه ۲۵۰۰سال استبداد زد و ظرف ده روز آن را ساقط کرد. در این ۱۰ روز گزینه نظامی طرفداران استبداد و آمریکا روی میز بود اما با یک فرمان امام (ره) به باد فنا رفت. قرار بود توفان به پا کنند اما با یک نسیم الهی و انقلابی آن توفان محو شد.

ملت ما طی ۳۵ سال گذشته مار گزیده شده اند، نباید به دشمنان اجازه دهیم حتی به فکر این بیفتند که ما را از ریسمان سیاه و سفید بترسانند.در روز ۲۲ بهمن ماه حقارت آمریکا در برابر ملت ایران فریاد می زند.

لنتهای پیام /اختصاصی صبح رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب