پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:08:53 - شنبه 26 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئولان پیام وقدرت مردمی را بااقتدار روی میز بگذارند
انقلاب مردمی یعنی پشتوانه ای به گستردگی تمام مردم و قدرتی روز افزون و نو شونده که هیچ قدرتی توان رویارویی با آن را ندارد. به گزارش” صبح رابر ” به نقل از جهانبین،   در این یادداشت ضمن تشکر و قدر دانی از حضور مثال زدنی و بی مانند مردم در جشن پیروزی انقلاب […]

انقلاب مردمی یعنی پشتوانه ای به گستردگی تمام مردم و قدرتی روز افزون و نو شونده که هیچ قدرتی توان رویارویی با آن را ندارد.
به گزارش” صبح رابر ” به نقل از جهانبین،
مسئولان پیام وقدرت مردمی را بااقتدار روی میز بگذارند

 
در این یادداشت ضمن تشکر و قدر دانی از حضور مثال زدنی و بی مانند مردم در جشن پیروزی انقلاب می خواهیم به مردم بگوییم دست مریزاد، شما پیروزی دیگری را رقم زدید و به مسئولین محترم نیز میگوییم قدر این مردم رابدانید و با انگیزه” خدمت صادقانه و بی منت” جبران نمایید.

و اما روی بحث اصلی ما با دولتمردان محترم بخصوص تیم مذاکره کننده هسته ای است که به قدرتی که مردم دارند واین بار نیز این قدرت را در نمایشی دیگر نظاره گر بودیم، کما فی السابق ایمان داشته باشند و با همین پشتوانه مردمی مقابل هرگونه زیاده خواهی و تحقیر این ملت عزیز ایستادگی کنند چرا که مردم نشان دادند که خط مقاومتی را که انتخاب کرده اند ادامه می دهند و لحظه ای هم کوتاه نخواهند آمد.

باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که به مردم فرمودند: “اظهار نظرهای بی ادبانه مقامات آمریکایی برای همه، ما یه عبرت است و ملت ایران باید مذاکرات اخیر و صحبت های آمریکایی ها را با دقت نظاره گر باشد” به راستی مردم پیام ولی فقیه زمان خود را به خوبی دریافت کردند وبا حضور بی مانند خود نشان دادند که هیچ گونه تحقیر، توهین و سرسوزنی کوتاه آمدن وسازش در مقابل مستکبران عالم را بر نمی تابند.

پس در اولین مرحله پیام مردم را در یابند و به چند خواسته اصلی مردم جامه عمل بپوشند:

۱- هیچ گاه به فکر تغییر دشمنی دشمنان نبوده و نباشند چرا که به قول رهبر معظم انقلاب، برخی به دنبال تغییر نظر مردم در خصوص دشمنی آمریکا هستند در صورتی که دشمن دروغ می گوید و در صورت داشتن توانایی در تغییر رژیم ایران لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

۲-این نکته که آمریکایی ها در قدم های بعدی خود تکیه بر کاهش قدرت دفاعی ما می نمایند و حتی گستاخانه تر اعلام می کنند باید سیستم های مو شکی و… نیز کنترل شوند نشان از دشمنی آن ها در تمام زمینه هاست که از دشمنی بلا منازع بیشتر از این انتظار نمی رود.

۳- دشمنان انقلاب چند قدرت فاسد و بی آبرو در دنیا هستند ولی دوستان ما همه ملت های آزادی خواهی هستند که پیام مارا درک کرده اند.

۴- از آنجا که مواضع انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون صریح و شفاف بوده از اعلام این مواضع دریغ نورزند و ذره ای از مواضع بر حق کوتاه نیابند.

۵- اعتماد و اتکا به توان توده های مردمی به خصوص نخبگان داخلی برای حل چالش های اساسی سر لوحه کار باشد و در هرگونه مراوده با بیگانگان برای حل برخی مسائل، این نکته را از یاد نبرند که به پشتوانه مردمی خود باید ایمان داشت و مردم را محرم انقلاب دانسته تا بتوانیم با قدرت با دشمن برخورد کنیم. چرا که ۳۵ سال از انقلاب نشان می دهد که پیشرفت های گوناگون مدیون حرکت درهمین مسیر است.

۶- به ظرفیت های داخلی تکیه کنیم تا بتوانیم مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم وگرنه نگاه به بیرون و دلخوشی به برداشتن تحریم ها برای حل چالش های اقتصادی آن هم از طرف دشمن قسم خورده این انقلاب زهی خیال باطل است!؟

در پایان مؤلفه هایی که روی آن باید حساب ویژه ای باز شود و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیزبه وضوح نمایان بود ابتدا حفظ وحدت بین اقشار مختلف مردم، مسئولان و نخبگان با تکیه بر نیروی داخلی از طریق اعتماد مسئولان و مدیران کشور به مردم است وسپس برخورد قاطع، صریح وبدون اغماض با مدعیان قدرت درجهان است که هم افتخارآفرین است وهم اقتدار روزافزون وقدرت ملت رادردفاع از نظام خود نتیجه بخش، شیرین خواهد نمود وثمره آن را با درخشش های آینده شاهد خواهیم بود.

زین العابدین سیفی-کارشناس ارشد علوم سیاسی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب