پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:35:22 - دوشنبه 26 فروردین 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ملت ایران با پیروی از اهل بیت (ع) حماسه سیاسی و اقتصادی خلق می کند
به گزارش “صبح رابر” استاندار کرمان  گفت: ملت شهید پرور ایران، امسال نیز با تمسک به سیره و منش اهل بیت (ع) در حوزه سیاسی و اقتصادی حماسه خلق می کنند و جهانیان را بار دیگر مبهوت عظمت اراده خویش خواهند ساخت.   وی گفت در آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و یادواره […]

به گزارش “صبح رابر” استاندار کرمان  گفت: ملت شهید پرور ایران، امسال نیز با تمسک به سیره و منش اهل بیت (ع) در حوزه سیاسی و اقتصادی حماسه خلق می کنند و جهانیان را بار دیگر مبهوت عظمت اراده خویش خواهند ساخت.

  وی گفت در آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و یادواره شهید ابوسعیدی در شهر رابر، افزود: مسیر حرکت انقلاب اسلامی برگرفته از سیره معصومین (ع) و راه و روش آن ها است.
وی در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت بانوی بزرگ جهان اسلام ادامه داد: هیچ کس با هیچ مقام علمی و معرفتی نمی تواند فضایل حضرت زهرا (س) را بیان کند.
وی اظهار کرد: تالیفات، نوشته ها و مطالبی که در مورد عظمت این بانوی بزرگ جهان اسلام نوشته شده است به نوعی برداشت نویسندگان و به اندازه درک و فهم آن ها از شخصیت حضرت فاطمه (س) است.
وی ام ابیها را عصاره خلقت معرفی کرد و افزود: جایگاه آسمانی ایشان برای شیعیان مایه مباهات و افتخار است.
استاندار کرمان، با ذکر این حدیث قدسی که می فرماید، خلقت عالم برای پیامبر (ص) است و اگر علی (ع) نبود پیامبر را خلق نمی کردیم و خطاب به امیرالمونین (ع) که اگر فاطمه نبود تو را خلق نمی کردیم، گفت: این حدیث قدسی جایگاه والای حضرت زهرا (س) را نشان می دهد.
نجار همچنین نقش معنوی امامزادگان را در مناطق مختلف مهم ارزیابی و تصریح کرد: فضاهای تفریحی و گردشگری خوبی در اطراف این اماکن احداث شده است.
استاندار کرمان، همچنین مبلغی را به آستان امامزاده سید مرتضی رابر اختصاص داد.
شایان ذکر است، در این آیین حجت الاسلام برادران از علمای حوزه علمیه قم به شرح فضایل اخلاقی حضرت زهرا (س) پرداخت.
این آیین با نوحه خوانی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همراه بود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب