پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:02:04 - سه شنبه 10 اردیبهشت 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گرامیداشت ولاد ت حضرت زهرا (س) و روز زن
به گزارش”صبح رابر” مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) وروز زن با حضور جمع کثیری از خواهران بسیجی عصر امروز در حسینیه جامع رابر برگزار شد .در این جشن فرمانده بسیج سپاه رابر]قای بهروز و سخنران حاج آفا سنجری مداح اهل بیت آقا مهدیپور حضور داشتند . و هر یک از آنان در […]


به گزارش”صبح رابر” مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) وروز زن با حضور جمع کثیری از خواهران بسیجی عصر امروز در حسینیه جامع رابر برگزار شد .در این جشن فرمانده بسیج سپاه رابر]قای بهروز و سخنران حاج آفا سنجری مداح اهل بیت آقا مهدیپور حضور داشتند . و هر یک از آنان در مورد جایگاه و شخصیت بانوی دو عالم صحبت هایی بیان داشتنند و در پی سخنان ،فرمانده ناحیه بیان داشتند از ابتدای خلقت و بشر انسان های زیادی بر روی کره زمین متولد شده که خیلی از این ها دارای شخصیت بزرگی هستند که انسانها با آن فخر ومباهات می کنند حضرت زهرا سرور زنان عالم یکی از این شخصیت های بزرگ تاریخ است ،یکی از معجزات تاریخ وافتخار عالم و جهان هستی ،افتخار خاندان وحی و پیروان این شخصیت بزرگ والی حضرت فاطمه تجلی کمال انسان است . که تمام موهبت انسان در او جلوه گر است.
اگر بخواهیم تمام ابعاد وجودی برای انسان کامل متصور باشیم همه ابعاد انسانی در شخصیت حضرت زهرا جلوه گر است جلوه ملکوتی و جبروتی او اوصاف انبیایی او ، و همه صفات نیک و شایسته در این شخصیت جمع شده اند حضرت زهرا الگوی تمام زنان عالم و اسوه حیا وعفت است و دختران و زنان جامعه اسلامی باید ایشان را سرمشق و اسوه خود قرار دهند.

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب