پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:44:01 - پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیا مجمع نمایندگان استان کرمان در جلسه هیئت دولت شرکت می کنند ؟
به گزارش “صبح رابر”با توجه به اینکه نمایندگان آذر بایجان شرقی به جلسه هیئت دولت نرفتند. نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی گفت: شب گذشته تعدادی از نمایندگان استان آذربایجان شرقی، حضور خود در جلسه هیئت دولت در شهر تبریز را ضروری ندانسته و در این جلسه شرکت نکردند. در خصوص علت عدم حضور […]

به گزارش “صبح رابر”با توجه به اینکه نمایندگان آذر بایجان شرقی به جلسه هیئت دولت نرفتند. نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی گفت: شب گذشته تعدادی از نمایندگان استان آذربایجان شرقی، حضور خود در جلسه هیئت دولت در شهر تبریز را ضروری ندانسته و در این جلسه شرکت نکردند.

در خصوص علت عدم حضور برخی نمایندگان استان آذربایجان شرقی در جلسه شب گذشته هیئت دولت در این استان، اظهار داشت: اگر از لحاظ قانونی بخواهیم نگاه کنیم، اصلا نماینده مجلس عضو هیئت وزیران نیست که بخواهد در جلسه شرکت کند. در یک مقطعی در سفرهای اول و دوم آمدند مطرح کردند و به دنبال مشروعیت دادن به حضور نمایندگان مجلس در جلسات استانی هیئت دولت بودند. اما حضور نماینده در هیئت وزیران توجیج حقوقی ندارد. از سوی دیگر با توجه به اتفاقاتی که در اهواز و اصفهان هم رخ داده بود، به نظر می آمد حضور نمایندگان استان در این جلسه اقدام خوبی نبود.
امیدوار هستیم که این وعده های داده شده در طول این ماه های باقی مانده اجرایی شود تا اینکه مردم دل خوشی داشته باشند که دولت بالاخره در ماه های پایانی، مصوبات را اجرا کرد. درباره علت کاهش استقبال از احمدی نژاد و هیئت دولت در دور جدید سفرهای هیئت دولت، به خصوص در شهر کرمان، این امر عوامل مختلفی از قبیل عملکردهای اخیر دولت، رفتارهای ماه های اخیر، حضور و همراهی جریان انحرافی و حمایت دولت از این جریان را در بر می گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی یک نماینده بخواهد در جلسه هیئت دولت بنشیند و صرفا مستمع جلسه باشد، خوب این مشخص است که شان نماینده مجلس خیلی بالاتر از این است که بخواهند با وی اینگونه برخورد کنند. آنچه من می دانم این است که تعداد کمی از نمایندگان استان در جلسه هیئت دولت شرکت کرده بودند.

در باره دوره چهارم سفرهای رئیس جمهور در روزهای آتی احمدی نژاد و هیئت دولت به استان کرمان توضیح دهید:آیا این سفر، سفری است که در راستای سفرهای قبلی بود. رئیس جمهور نمایندگانی را به شهرهای مختلف اعزام کرده تا مصوبات سفرهای قبلی را پیگیری کنند. پیگیری هایی هم انجام شد. اما آنچه مطرح است این است که باید ببینیم در این ۳ ماهه باقی مانده از عمر دولت، امکان تحقق عملی باقی مانده سفرهای استانی دولت انجام می شود یا خیر.

آیا استقبال از احمدی نژاد و هیئت دولت در دور جدید سفرهای هیئت دولت، به خصوص در شهر کرمان افزایش دارد ؟ این امر عوامل مختلفی از قبیل عملکردهای اخیر دولت، رفتارهای ماه های اخیر، حضور و همراهی جریان انحرافی و حمایت دولت از این جریان را در بر می گیرد.
منبع:فردا نیوز

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب