پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:30:44 - دوشنبه 16 اردیبهشت 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مهر ماندگار رابر/ روند اجرایی طرح های نیمه تمام را شتاب ببخشید
متاسفانه عدم  نظارت  مسئولین دانشگاه علوم پزشکی  بر میزان پیشرفت پروژه بیمارستان ۳۲ تخته خوابه امام خمینی (ره) ، موجب کاهش  روند اجرایی این پروژه شده است. به گزارش “صبح رابر”، مردم رابر بیش از نیم قرن چشم انتظار احداث این بیمارستان بودند که سرانجام این رویای تعبیر نشده با سفر سوم دولت درخرداد ماه  […]

متاسفانه عدم  نظارت  مسئولین دانشگاه علوم پزشکی  بر میزان پیشرفت پروژه بیمارستان ۳۲ تخته خوابه امام خمینی (ره) ، موجب کاهش  روند اجرایی این پروژه شده است.

به گزارش “صبح رابر”، مردم رابر بیش از نیم قرن چشم انتظار احداث این بیمارستان بودند که سرانجام این رویای تعبیر نشده با سفر سوم دولت درخرداد ماه  ۱۳۸۹ تصویب شد.

کلنگ  عملیات اجرایی ۳۲ تخته خوابه امام خمینی (ره) در سفر بهمن ماه ، استاندار محترم کرمان به شهرستان و همزمان با عید سعید غدیرخم زده شد. و با توجه به قرارگیری ساخت و تجهیز این بیمارستان در فهرست پروژه های مهر ماندگار ، می بایست تا قبل از پایان دولت دهم این پروژه به طور کامل به بهره برداری برسد.

با فراهم شدن مقدمات ساخت بیمارستان و انتخاب پیمانکار کار ساخت بیمارستان در مساحت سه هزار متر مربع در دو طبقه و با اعتبار بالغ پنجاه و چهار میلیارد ریال شروع شد .

اما متاسفانه تاکنون این پروژه تنها ده درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. طی  سفر دستیار ویژه رئیس جمهور نیز روند اجرای این طرح نا مطلوب ارزیابی کرد و تذکراتی به مسئولین دانشگاه علوم پزشکی داده شد و قول مساعد جهت به بخش اعتبارات داده شد.

قریب به چها ر ماه از سفر دستیار رئیس جمهور می گذرد اما نه تنها این پروژه سرعت نگرفته است بلکه نزدیک به سه ماه است که این پروژه متوقف شده است.

 و جای تأسف بیشتر است که بر حسب خبر های رسیده گویا دانشگاه علوم  پزشکی اعتبار  این پروژه جای دیگر هزینه نموده.

در حال حاضر به دلیل عدم بهره برداری از بیمارستان امام خمینی (ره) ، مر کز خدمات درمانی شهدا رابر به عنوان تنها مرکز درمانی دولتی این شهر به بیش از سه برابر ظرفیت خود خدمات ارائه می دهد که این امر علاوه بر اینکه گلایه های مردم را در پی داشته است موجب به خطر افتادن سلامت بیماران در مرکز این شهر شده است.

روند تکمیل بیمارستان امام خمینی(ره)  زیر نظر  دانشگاه علوم پزشکی استان می باشد درنتیجه کم لطفی این دستگاه اجرایی  برای اتمام کار بیمارستان موجب گلایه مردم رابر شده است.

 به هر حال ر اه اندازی بیمارستان امام خمینی (ره) رابر به عنوان شاه کلید قفل مشکلات حوزه سلامت شهرستان رابر محسوب می شود که سالهاست مردم برای گره گشایی این پروژه چشم به راه مانده اند.

و با سفر دوره چهارم  دولت روز های آتی  به استان کرمان قریب کمتر از دو ماه به پایان دولت دهم باقی مانده امیدواریم پیگیری های لازم برای اجرای مجدد پروژه های مهر ماندگار صورت گیرد .  و با روی کار آمدن دولت یازدهم این پروژه برزمین نماند

 

 

Comments are closed.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب