پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:04:51 - چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پاسخ احمدی نژاد به سوالی درباره احتمال رد صلاحیت مشایی
به گزارش“صبح رابر”رئیس جمهور به شورای نگهبان توصیه کرد که در بررسی صلاحیت‌ها طوری عمل کنند تا همه سلایق در عرصه انتخابات حضور داشته باشند. محمود احمدی نژاد در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر این که توصیه شما به شورای نگهبان در آستانه برگزاری انتخابات چیست؟ گفت: بالاخره همه سلایق […]

به گزارش“صبح رابر”رئیس جمهور به شورای نگهبان توصیه کرد که در بررسی صلاحیت‌ها طوری عمل کنند تا همه سلایق در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.

محمود احمدی نژاد در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر این که توصیه شما به شورای نگهبان در آستانه برگزاری انتخابات چیست؟ گفت: بالاخره همه سلایق در انتخابات حضور داشته باشند تا مردم بتوانند به خوبی انتخاب کنند.

وی همچنین به اهمیت رعایت قانون اشاره کرد و افزود: همه قانون را رعایت کنند تا انتخابات پرشوری شکلی بگیرد.

وی گفت: همه کمک کنید که کشور در یک مرحله بالاتر برود و ارتقاء پیدا کند.

فارس هم نوشت:

احمدی نژاد در پاسخ به این پرسش که چه توصیه ای برای داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دارید گفت: توصیه من تقویت همبستگی ملی ، تفاهم و هم افزایی برای پیشرفت کشور است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه صدا و سیما حرکت وسیعی را برای تخریب دولت آغاز کرده است، گفت: بالاخره رابطه ملت و دولت رابطه‌ای مشخص و شفاف است و هیچ کس نمی‌تواند آن را تخریب کند.

همچنین رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که واکنش شما در صورت عدم احراز صلاحیت مشایی از سوی شورای نگهبان چیست؟ گفت: ‌امروز چقدر هوا خوب است و به نظرم یکی از بهترین روزهای بهاری است.

منبع ایستا ،فارس

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب