پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:41:32 - جمعه 27 اردیبهشت 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به صورت مصداقی هیچ کاندیدایی را معرفی نخواهم کرد
به گزارش”صبح رابر”یکی از مراجع تقلید ضرورت مشارکت همه اقشار جامعه برای خلق حماسه سیاسی را مورد تاکید قرار داد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری در شرایط کنونی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. وی ضرورت مشارکت همه اقشار جامعه برای خلق حماسه سیاسی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری […]

به گزارش”صبح رابر”یکی از مراجع تقلید ضرورت مشارکت همه اقشار جامعه برای خلق حماسه سیاسی را مورد تاکید قرار داد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری در شرایط کنونی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی ضرورت مشارکت همه اقشار جامعه برای خلق حماسه سیاسی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری در شرایط کنونی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه باید تلاش کنند که مسئولیت پست مهم ریاست جمهوری را به اهل آن بسپارند.
این مرجع تقلید بیان کرد: دشمنان با جنگ نرم علیه ما صف آرایی کرده‌اند و ما شاهد موضع‌گیری استکبار، صیهونیست‌ها و برخی کشورهای اسلامی در برابر نظام اسلامی ایران هستیم.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به دلیل دارا بودن پایگاه مردمی از قوت و استحکام زیادی برخوردار است یادآور شد: انقلاب اسلامی با تغییر رویکرد مردم دنیا نسبت به نوع حکومت‌داری زیرپای تمام دیکتاتوردها را سست کرد.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت توجه به ساختن انسان را مورد تاکید قرار داد و افزود: انسان خلیفه خدا در روی زمین است و در انسان سازی اصول مختلفی مطرح است که از جمله می‌توان به ایمان، علم و عقل اشاره کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه‌ البته علم بدون ایمان فایده ندارد یادآور شد: یکی دیگر از اصول انسانیت تقوا و تعهد است و تقوا بالاترین سرمایه برای انسان به شمار می‌رود.

منبع باشگاه خبر نگاران

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب