پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:47:11 - دوشنبه 30 اردیبهشت 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ابوترابی‌فرد از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم انصراف داد.
حجت‌الاسلام ابوترابی فرد در پاسخ به درخواست ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس، از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم انصراف داد. به گزارش”صبح رابر “به نقل از تسنیم، علیرضا منادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز پارلمان اعلام کرد: ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از حضرت حجت‌الاسلام […]

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد در پاسخ به درخواست ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس، از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم انصراف داد.

به گزارش”صبح رابر “به نقل از تسنیم، علیرضا منادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز پارلمان اعلام کرد: ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از حضرت حجت‌الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس، درخواست کردند که در مجلس بماند.

وی ادامه داد: این تعداد از نمایندگان از آقای ابوترابی تقاضا کردند تا با صرف‌نظر از حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، همانند گذشته امکان بهره‌مندی ملت بزرگ ایران از خدمات ارزشمند ایشان در مجلس شورای اسلامی فراهم شود.

برهمین اساس حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس که ریاست ساعات پایانی صحن علنی را برعهده داشت، در پاسخ به این درخواست نمایندگان، گفت: بنده از تمام خواهران و برادران همکار تشکر می‌کنم؛ بنده کوچک‌ترین برادر شما سروران عزیز در نهاد قانونگذاری هستم و امیدوارم قدردان محبت شما سروران عزیز باشم.

وی ادامه داد: امیدوارم که به عنوان برادر بسیار کوچک، افتخار خدمت در این مجموعه را داشته باشم.

پس از این سخنان ابوترابی فرد، نمایندگان مجلس با سردادن الله اکبر و احسنت، احسنت گفتن از سخنان ابوترابی‌فرد استقبال کردند و وی نیز خطاب به نمایندگان گفت: از بذل محبت سروران گرانقدر نسبت به برادر کوچکتان تشکر و تقدیر می‌کنم. موفق باشید.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب