پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:01:43 - سه شنبه 31 اردیبهشت 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بصیرت مردم ،عامل مهم حفظ آرامش سیاسی در کشور
به گزارش “صبح رابر”با توجه به اعلام نتایج تأیید صلاحیت ها دکتر منظری نماینده بافت، رابر،ارزوئیه گفت: در هر کشوری یک قانونی وجود دارد که آن قانون عامل امنیت آن کشورو همین طور نظام وحدت آن کشور است. وی ادامه داد: شورای نگهبان یک نهاد قانونی است قانون را معیار قرارمی دهد  ،بنابراین همه مردم، همه […]

به گزارش “صبح رابر”با توجه به اعلام نتایج تأیید صلاحیت ها دکتر منظری نماینده بافت، رابر،ارزوئیه گفت: در هر کشوری یک قانونی وجود دارد که آن قانون عامل امنیت آن کشورو همین طور نظام وحدت آن کشور است.

وی ادامه داد: شورای نگهبان یک نهاد قانونی است قانون را معیار قرارمی دهد  ،بنابراین همه مردم، همه کاندیدای ریاست جمهوری وظیفه دارند که ازقانون حمایت کنند و تبعیت کنند و وظیفه اصلی کاندیدای ریاست جمهوری این است که  از قانون که نظر شورای نگهبان هست تبعیت کنند.

منظری درباره حفظ آرامش وجو آرام سیاسی کشورعنوان کرد: بصیرت مردم ،عامل مهم حفظ آرامش سیاسی در کشوراست و مردم در طول سالیان بعد دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران که ثمره خون هزاران جوان خفته در خاک این مرز و بوم بود این بصیرت را به اثبات رسانند دشمن هر جا که خواسته این آرامش را برهم زند،  مردم راه را براو بستند. ما مطمئن هستیم که با وجودمردم بصیرو آگاه آرامش در انتخابات حاکم خواهد بود

نماینده بافت، رابر،ارزوئیه ادامه داد: همین صلاحیت کاندیدا صلاحیت مختلف یکی ازراهکاری مهم حضورمردم هست ، همین کاندیدای که اعلام صلاحیت شده اند دارای سلایق مختلف،  تأثیر گذار باشد، حرکت در مسیر ولایت و رهبری هم اکنون بزرگترین خاری است که در چشم دشمنان ایجاد شده و باید این مسیر را ادامه داد. و تکلیف مهمی است که هر چه قدر بصیرت آمادگی مردم برای دفاع از نظام انقلاب و آبروی کشورمهم باشد.انشالله  با شکوه ترین حماسه سیاسی را در ۲۴ خرداد ماه خلق خواهیم کرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب