پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:45:08 - شنبه 1 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معرفی پیرترین و جوان ترین شرکت کننده کنکور ۹۲
جوان ترین کنکوری امسال آرمیتا فرید متولد ۱۳۷۸ با ۱۴ سال سن و پیرترین کنکوری سیدقاسم پیرو موسوی متولد ۱۳۱۶ و با ۷۶ سال سن در این رقابت شرکت می کنند. به گزارش”صبح رابر”به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور جوان ترین و پیرترین داوطلب کنکور سراسری سال ۹۲ را معرفی کرد. به گزارش مهر […]

جوان ترین کنکوری امسال آرمیتا فرید متولد ۱۳۷۸ با ۱۴ سال سن و پیرترین کنکوری سیدقاسم پیرو موسوی متولد ۱۳۱۶ و با ۷۶ سال سن در این رقابت شرکت می کنند.

به گزارش”صبح رابر”به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور جوان ترین و پیرترین داوطلب کنکور سراسری سال ۹۲ را معرفی کرد.

به گزارش مهر براساس اعلام این سازمان جوان ترین کنکوری امسال آرمیتا فرید متولد ۱۳۷۸ با ۱۴ سال سن و پیرترین کنکوری سیدقاسم پیرو موسوی متولد ۱۳۱۶ و با ۷۶ سال سن در این رقابت شرکت می کنند.

جوان ترین شرکت کننده کنکور از شر اصفهان و دروس خود را جهشی خوانده است و در گروه علوم تجربی آزمون می دهد.

مسن ترین داوطلب نیز از آستانه اشرفیه است.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت ورود به جلسه آزمونهای سراسری ۹۲ از دوم تیر منتشر می شود.

حسین توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۲ طی روزهای ۲ تا ۵ تیر از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org توزیع می شود و داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت کرده اند لازم است کارتهای شرکت در آزمون را حتماً دریافت کنند.

وی با بیان اینکه دفترچه راهنمای شرکت در آزمون سراسری به همراه توزیع کارتها منتشر می شود، خاطرنشان کرد: در این دفترچه به تمام اطلاعات لازم مربوط به برگزاری آزمون، نحوه پاسخگویی به سوالات، آشنایی با پرسشنامه و چند مورد دیگر اشاره می شود.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، فهرست رشته های دارای شرایط خاص، شرایط و ضوابط هر رشته که به روش متمرکز در آزمون سراسری سال ۹۲ دانشجو می پذیرند به طور جداگانه و همزمان با توزیع کارت روی سایت سازمان قرار داده می شود.

آزمون سراسری ۹۲ روزهای ۶، ۷ و ۸ تیر برگزار می شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب