پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:16:49 - پنجشنبه 6 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فاجعه بار خواندن تحریم ایران برای صنایع خودروسازی فرانسه
رئیس کمیسیون مالی سنای فرانسه تحریم های غیرقانونی علیه ایران را برای صنعت فرانسه فاجعه انگیز توصیف کرد. وی از دولت این کشور خواست تا به فوریت بخش صنعت فرانسه را از شمول تحریم ها علیه ایران معاف کند. به گزارش”بوتیا”، “فیلیپ مارینی” رئیس کمیسیون مالی سنای فرانسه به متن تحریم های مصوب آمریکا که […]

رئیس کمیسیون مالی سنای فرانسه تحریم های غیرقانونی علیه ایران را برای صنعت فرانسه فاجعه انگیز توصیف کرد. وی از دولت این کشور خواست تا به فوریت بخش صنعت فرانسه را از شمول تحریم ها علیه ایران معاف کند.

به گزارش”بوتیا”، “فیلیپ مارینی” رئیس کمیسیون مالی سنای فرانسه به متن تحریم های مصوب آمریکا که تحت شماره ۱۳۶۴۵ در سوم ژوئن گذشته بخش خودرو سازی ایران را هدف قرار داده است، اشاره کرد و گفت: “صنعت خودرو سازی فرانسه با توجه به اهمیت مناسباتی که با بخش صنعت خودرو سازی ایران دارد، بزرگترین قربانی این تحریم ها است.”

“فیلیپ مارینی”  گفت: “دهها شرکت فرانسوی فعال در بخش خودروسازی به لحاظ این تحریم ها علیه ایران نمی توانند قطعات و سرویس های خود را عرضه کنند”.

وی افزود: “کاهش فعالیت در بخش خودروسازی ایران منجر به تعطیل شدن سایت های خودرو سازی خواهد شد و این امر، بیکاری گسترده ای را در فرانسه به دنبال خواهد داشت.”

او گفت که این موضوع یک اضطرار ملی است و از دولت سوسیالیست فرانسه خواست تا بدون فوت وقت در جهت رفع این تحریم ها و یا معاف کردن فوری فرانسه از شمول این تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران اقدام کند.

یادآور میشویم که فروش خودروهای ساخت کارخانجات فرانسه با مشکلاتی روبرو گردیده و میزان آن در سه ماهه نخست سال جاری به نسبت دوره مشابه در سال گذشته درحدود ۱۵ درصد کاهش یافته است. در چنین شرایطی، تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران در بخش خودرو سازی، شرکت بزرگ خودرو سازی “پ اس آ PSA” فرانسه را که سازنده اصلی خودروهای پژو و سیتروئن میباشد با مشکلات فزاینده ای روبرو ساخته است

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب