پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:03:18 - شنبه 22 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکنون چقدر یارانه گرفته اید؟
با واریز یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی تیرماه تا فردا شب، میزان یارانه پرداختی به هر ایرانی از مرز یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فراتر می رود. به گزارش”صبح رابر” بنابر اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مرحله بیست و نهم خانوارها مربوط به تیر ماه، ساعت ۲۴ شنبه ۲۲ تیر ماه به حساب […]

با واریز یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی تیرماه تا فردا شب، میزان یارانه پرداختی به هر ایرانی از مرز یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فراتر می رود.

به گزارش”صبح رابر” بنابر اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مرحله بیست و نهم خانوارها مربوط به تیر ماه، ساعت ۲۴ شنبه ۲۲ تیر ماه به حساب بانکی سرپرستان خانوار واریز می‌شود و از همان زمان قابل برداشت خواهد بود.

 
بنابراین گزارش، دولت احمدی نژاد در ۲۸ مرحله گذشته در مجموع ۳۰ ماه به مردم یارانه پرداخت کرده که با احتساب یارانه ۲۸۰۰۰ تومانی نان در یک مرحله، کل یارانه پرداختی به هر ایرانی به مرز ۱٫۴ میلیون تومان نزدیک شده است.
مجموع یارانه پرداختی به مردم در این مدت از مرز ۱۰۳ هزار میلیارد تومان گذشته است که با احتساب یارانه تیرماه این رقم به بیش از ۱۰۶ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
دولت احمدی نژاد اواسط مرداد ماه کار خود را پایان می دهد، بنابراین یارانه بعدی (مردادماه) در دولت حسن روحانی پرداخت خواهد شد، ولی احتمالاً مقدمات اجرایی ایران کار با توجه به دوره انتقال توسط احمدی نژاد انجام خواهد شد.
منبع: تسنیم

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب