پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:22:14 - شنبه 29 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برخی تند روهای شاخص مانع عمل آقای روحانی هستند/ اگر به حرف هایی که در مجلس گفتند عمل کنند آینده را خوب و روشن می بینم
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : طبیعی است که بعضی از تندروهای شاخص دنبال این هستند که به نحوی مانع از عمل آقای روحانی شوند ولی هوشیاری و سوابق ایشان نشان می دهد که ایشان در طول زندگی سیاسی خود همواره به دنبال اعتدال بودند.  به گزارش”صبح رابر “به نقل از […]

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : طبیعی است که بعضی از تندروهای شاخص دنبال این هستند که به نحوی مانع از عمل آقای روحانی شوند ولی هوشیاری و سوابق ایشان نشان می دهد که ایشان در طول زندگی سیاسی خود همواره به دنبال اعتدال بودند.

 به گزارش”صبح رابر “به نقل از بوتیا ،علیرضا منظری توکلی نماینده ی مردم بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار حوزه ی مجلس ” بوتیا ” ،  با اشاره به دیدار نمایندگان با رئیس جمهور منتخب گفت :  این دیدار در یک فضای بسیار عالی بین نمایندگان مجلس با رئیس جمهور منتخب برگزار شد که طرفین دیدگاه های خودشان را مطرح کردند.

هم مجلس و هم رئیس جمهور منتخب به دنبال اعتدال میانه روی هستند

وی افزود : اتفاقاً بررسی دیدگاه ها نشان داد که چقدر با یکدیگر نزدیک هستند، حرف و دغدغه معیشت مردم را دارند و به دنبال حل مشکلات تولید و جلوگیری از تعطیلی مراکز تولید هستند. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت : هم مجلس و هم رئیس جمهور منتخب به دنبال اعتدال میانه روی هستند و هردو تلاش می کنند که مشکلات درمانی ، ارتباطی و سایر مشکلات مردم را حل کنند.

برخی تند روهای شاخص مانع عمل آقای روحانی هستند

وی ادامه داد : بنابراین این جلسه را بسیار خوب ودوستانه ارزیابی می کنم و اگر آقای روحانی به حرف هایی که در مجلس گفتند عمل کنند ما آینده را خوب و روشن می بینم.

منظری افزود : طبیعی است که بعضی از تندروهای شاخص دنبال این هستند که به نحوی مانع از عمل آقای روحانی شوند ولی هوشیاری و سوابق ایشان نشان می دهد که ایشان در طول زندگی سیاسی خود همواره به دنبال اعتدال بودند.

وی خاطر نشان کرد : امیدواریم که با این رویکردی که آقای روحانی دارد به کمک مجلس بتواند این مشکلات را حل کند.

طی یک فرآیند ۵ ساله کنکور حذف خواهد شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در رابطه با فرایند حذف کنکور گفت : کنکور در یک فرآیند مشخص باید حذف شود ، ما سعی می کنیم وزن نمرات دوران دبیرستان بیشتر شود تا کنکور در نهایت حذف شود.

توکلی ادامه داد : حداقل ۵ سال طول می کشد تا این کار اجرا شود و کنکور حذف شود.

پیشنهاد مجلس برای وزرات علوم دولت یازدهم پروفسور زاهدی است

علیرضا منظری توکلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : صحبتی از حضور پروفسور زاهدی در دولت دکتر روحانی است.

وی ادامه داد : کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با توجه به سوابق و فعالیت های بسیار درخشان پروفسور زاهدی نماینده ی فعلی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، ایشان را به عنوان گزینه ی مناسب برای هدایت سکان وزارت علوم در دولت یازدهم پیشنهاد داده است ، که با موافقت خوبی روبه رو شده است.

وی افزود : این پیشنهاد با استقبال کمیته ی ۱۰ نفره نیز روبه رو گردیده است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب