پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:17:02 - پنجشنبه 10 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایرانی‌ها در روز قدس رسواکننده قصابان صبرا و شتیلا هستند
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و استاندار کرمان با صدور بیانیه‌ای مشترک به مناسبت روز قدس اعلام کردند: مردم ایران اسلامی بار دیگر در روز جهانی قدس یاور مردم مظلوم فلسطین و رسواکننده قصابان صبرا و شتیلا هستند. به گزارش”صبح رابر “به نقل از ”بوتیا”: بیانیه ی مشترک آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و استاندار کرمان با صدور بیانیه‌ای مشترک به مناسبت روز قدس اعلام کردند: مردم ایران اسلامی بار دیگر در روز جهانی قدس یاور مردم مظلوم فلسطین و رسواکننده قصابان صبرا و شتیلا هستند.

به گزارش”صبح رابر “به نقل از ”بوتیا”: بیانیه ی مشترک آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و اسماعیل نجار استاندار کرمان آمده است: «زمزمه‌های فریبنده مذاکرات سازش بین رژیم غاصب صهیونیستی و نمایندگان جعلی فلسطین در حالی به گوش می‌رسد که مردم مظلوم و آواره سرزمین‌های اشغالی در شرایطی که ادعای دروغین دفاع از حقوق بشر گوش فلک را پر کرده است در بدترین وضع ممکن شاهد همه نوع جنایت‌ها و ظلم‌های آشکار هستند».

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: «امت ایران اسلامی از زمان تلالوی خورشید درخشان انقلاب همواره پایبند دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین بوده و با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر حضرت امام خمینی (ره) به نام روز قدس این مسئله حیاتی و مهم در همه ارکان نهادینه شد».

در بخش دیگری از این بیانیه ذکر شده است: «اینک همه روزه‌داران مومن و آزاداندیش کرمانی بر آنند تا یک بار دیگر در جمعه این هفته با حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس بیعت ناگسستنی خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و منویات ولی‌فقیه زمان مقام معظم رهبری به نمایش گذاشته و بار دیگر یاور مردم مظلوم فلسطین و رسواکننده قصابان صبرا و شتیلا هستند».

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب