پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:54:36 - دوشنبه 14 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آقای روحانی الوعده وفا / آغاز شمارش معکوس؛ ۹۹ روز + جدول و عکس
دکتر روحانی تاکید کرده بود که در برنامه مدون من علاوه بر راه حل هایی برای رفع این مشکلات؛ راه حلهای کوتاه مدت یک ماه و ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات ومعضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی پیش بینی شده است که ما می توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم. […]

دکتر روحانی تاکید کرده بود که در برنامه مدون من علاوه بر راه حل هایی برای رفع این مشکلات؛ راه حلهای کوتاه مدت یک ماه و ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات ومعضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی پیش بینی شده است که ما می توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم.

به گزارش”صبح رابر”به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا  حجت الاسلام حسن روحانی در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در برنامه “با دوربین” شبکه یک که با مردم ایران سخن می گفت؛ تاکید کرده بود که تنها بین ۲۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت تولیدی کشور فعال است گفت: ما می توانیم این ظرفیتهای تولیدی را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه مدون من علاوه بر راه حل های برای رفع این مشکلات؛ راه حلهای کوتاه مدتی یک ماه و ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات ومعضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی پیش بینی شده است که ما می توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم.

حتی ترکان مشاور ارشد اقتصادی حسن روحانی در برنامه دیروز، امروز، فردا، تاکید کرد که وعده های آقای روحانی مبتنی بر کار کارشناسی بوده است. هرچند برخلاف تبلیغات صورت گرفته  برخی از اطرافیان آقای روحانی سعی کردند در چند وقت اخیر با بزرگنمایی مشکلات کشور به گونه ای دیگر سخن بگویند.

حتی آقای روحانی نیز در آخرین سخنان خود که در مجلس شورای اسلامی ایراد کردند، تنها صد روز زمان برای جمع آوری اطلاعات کشور تعیین کردند! و این در حالیست که این اطلاعات  لااقل در اختیار نمایندگان طرفدار ایشان و مجمع تشخیص بوده است و به راحتی می توان تهیه کرد.

با این تفاسیر، قول ها ، تاکیدات و وعده های آقای روحانی در امکان حل مشکلات در کوتاه مدت پیش از انتخابات و چند روز پس از انتخابات و متعاقب آن سخنان اخیر ایشان عینا در جدول ذیل نقل شده است.

وعده های انتخاباتی رئیس جمهور منتخب برای حل مشکلات اقتصادی در کوتاه مدت

تاریخ سخنرانی

محل سخنرانی

سخنران

عین مطلب ارائه شده

هفتم خرداد

برنامه با دوربین شبکه یک سیما

آقای دکتر روحانی

در برنامه مدون من افزون بر برنامه برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاست داخلی، سیاست خارجی و امر فرهنگی، برنامه کوتاه مدت یک ماهه و صد روزه وجود دارد.

هفتم خرداد

برنامه با دوربین شبکه یک سیما

آقای دکتر روحانی

می‌توان در یک زمان کوتاه تحول اقتصادی در کشور به وجود آورد و در آن تحول اقتصادی با ایجاد یک دوره تنفس به کارخانه‌ها و مراکز تولیدی که امروز مشکل دارند، مشکلاتشان را حل و فصل کرد و با یک تفاهم بین بانک مرکزی و بانک‌های کارگشا، اجناسی که در گمرکات انبار شده است به سرعت به بازار برگرداند.

۹ خرداد

شبکه جام جم (برنامه انتخاباتی)

دکتر روحانی

ما برای اشتغال ، برنامه‌ جدی خواهیم داشت و جدی‌ترین برنامه‌ اقتصادی‌ام در ماه‌های اول حل معضل اشتغال است؛ بخصوص برای تحصیلکردگان دانشگاه‌ها.

۲۵ خرداد

شبکه یک سیما(برنامه نگاه یک)

محمدرضا نعمت زاده رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی

آقای روحانی با تعیین گروه‌های ویژه یک چهارچوب مشخصی را در زمینه اقتصاد تدوین و ارائه کرد، البته جزئیات آن نیاز به کار بیشتری دارد.

۲۵ خرداد

شبکه یک سیما(برنامه نگاه یک)

محمدرضا نعمت زاده رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی

روحانی در نظر دارد در ۱۰۰ روز و یا ۳ ماه اول کار بعضی اقدامات کوتاه‌مدت را انجام دهد، امیدواریم یکی از این مسائل مهم موضوع اقتصاد و معیشت مردم باشد تا قدم‌های اولیه محکم برداشته و شاهد شکل‌گیری حماسه اقتصادی نیز باشیم.

۳۰ خرداد

شبکه سه (برنامه دیروز امروز فردا)

اکبر ترکان (نماینده آقای روحانی)

توسط دکتر روحانی کمیته اقتصادی تشکیل شده و در حال مطالعه برنامه ای ۱۰۰ روزه اقتصادی است که برنامه ۱۰۰ روز اول ایشان برای هدف گذاری است و حرکت رو به جلو برای حل معضل بیکاری که این برنامه الویت حجت‌الاسلا روحانی در حرکت اول است.

تأکید دکتر روحانی در اولین نشست خبری بر عمل به وعده های انتخاباتی: (۲۷ خرداد)

“می‌خواهم بگویم که وعده‌های انتخاباتی را فراموش نخواهم کرد از خدا می‌خواهم به من توفیق دهد تا به همه آنها عمل کنم. البته ملت توجه دارد که همه کارها بر مبنای زمان و طبق اولویت‌ها دنبال خواهد شد. من خدا را گواه می‌گیرم در ایام انتخابات کمتر به فکر رقابت بودم و بیشتر تمرکزم روی مسائل کشور و سخنان زیبای ملت در کوی و برزن بودم.”

تأکید رئیس جمهور منتخب بر عدم امکان حل مشکلات در کوتاه مدت

تاریخ سخنرانی

محل سخنرانی

سخنران

عین مطلب ارائه شده

۱۲ تیر

تالار وزارت کشور (در دیدار گروهی از روحانیون)

دکتر روحانی

مردم می‌دانند مشکلات چندین ساله در چند روز و در چند ماه حل نمی‌شود، مردم صداقت می‌خواهند، مردم از دولت قول سدید می‌خواهند، کلام دولت، کلام روحانیت و کلام همه باید قول سدید باشد، قول سدید کلام محکم، استوار، راست و درستی است.

۲۳ تیر ۱۳۹۲

مجلس شورای اسلامی

دکتر روحانی

دولت با شروع کارش در ۱۰۰ روز اول، تلاش می‌کند واقعیات کشور را به مردم و رهبری و نمایندگان ملت بگوید. دولت آینده خواهد گفت که چه چیزی را تحویل گرفته و با چه مشکلاتی مواجه است و راه‌حل را چگونه می‌بیند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب