پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:32:03 - سه شنبه 15 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از این امانتهای الهی گذشتم تا در راه خودش به شهادت رسیدند
به خدای یگانه قسم که اگر سرمای زمستان همچون شمشمیری شود و با هرسوزش قسمتی از بدنم را جدا کنند و اگر گرمای تابستان همچون آتشی شود و با هرشعله ای قسمتی از بدنم را بسوزاند و اگر تیرها و ترکشها و موشکها سینه ام را و تمامی اعضایم را پاره پاره کنند هرگز سلاح […]

به خدای یگانه قسم که اگر سرمای زمستان همچون شمشمیری شود و با هرسوزش قسمتی از بدنم را جدا کنند و اگر گرمای تابستان همچون آتشی شود و با هرشعله ای قسمتی از بدنم را بسوزاند و اگر تیرها و ترکشها و موشکها سینه ام را و تمامی اعضایم را پاره پاره کنند هرگز سلاح قرآنیم را زمین نخواهم گذاشت .

به گزارش “”صبح رابر” پدر بزرگوار این سه شهید ساکن روستای توکل آباد از توابع شهرستان رابر می باشد پدر شهیدان قطبی نژاد روحی بلند داشت.
خانه این پدر بزرگواریک اتاق ۴*۳ با نهایت سادگی به سبک شیوه زندگی حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه زهرا (س)بود ، و خانه ایشان سرشار از انوار الهی ومحبت وعشق بود ولی هیچ ناراحتی نداشتند و از زندگیشان راضی بودند.
و درمورد شهادت فرزندانش گفت : فقط برای رضای خداوند و سلامتی رهبر و سربلندی انقلاب اسلامی از این امانتهای الهی گذشتم تا در راه خودش به شهادت رسیدند .
آقای قطبی نژاد ادامه می دهد: قدر شهدا را بدانید و از آنها شفاعت بخواهید و باید راه آنها را ادامه بدهیم چونکه به ما درس چگونه زیستن و چگونه مردن را آموختند .

قطبی نژاد

خلاصه ای از زندگی شهیدان قطبی نژاد
شهید غلامعلی قطبی‌نژاد، غلامعلی ششم‌فروردین۱۳۳۱، در روستای اسفندقه از توابع شهرستان‌ جیرفت  دیده به‌جهان گشود. پدرش محمود، دامدار بود و مادرش صفی‌خاتون نام داشت. تا پایان مقطع متوسطه تحصیل کرد و دیپلم اقتصاد گرفت. سال۱۳۵۵، ازدواج کرد وصاحب‌ یک پسر و دو دختر شد. کارمند مخابرات بود، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دوم ‌آبان۱۳۶۲، در مریوان براثر اصابت ترکش خمپاره و موج انفجار شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای شهرستان کرمان قرار دارد. دو برادرش داود و عباس نیز به شهادت رسیده‌اند
شهیدعباس قطبی‌نژاد، عباس بیستم‌‌تیر۱۳۴۱، در روستای اسفندقه از توابع‌شهرستان‌ جیرفت چشم به جهان گشود. تا پایان مقطع متوسطه تحصیل کرد و دیپلم ریاضی گرفت. سال ۱۳۶۰، ازدواج ‌‌کرد و صاحب یک‌ پسر شد. پاسدار بود، بیست‌ویکم دی۱۳۶۰، در محور دزفول- شوش بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای شهرستان‌کرمان در کناز مزار دوبرادرش داود و غلامعلی واقع است.
شهید داوود قطبی نژاد یکم‌فروردین‌۱۳۲۲، در روستای ‌اره رابر از توابع شهرستان رابرمتولد شد. تا پایان‌مقطع متوسطه درس‌خواند و دیپلم گرفت. سال۱۳۵۰، ازدواج نمود وصاحب سه پسر ویک دخترشد. کارمند اداره تربیت بدنی بود، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست‌وسوم خرداد ۱۳۶۷، در شلمچه براثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر وی مدت‌ها در منطقه برجا ماند و پس از تفحص سال ۱۳۷۲، در گلزار شهدای شهرستان کرمان به خاک سپرده شد. دو برادرش عباس و غلامعلی نیز شهید شدند.
وصیت نامه
بسم الله الرحمن الرحیم لا حول و لا قوه الا بالله وصیت نامه عبد گناهکار الله غلامعلی قطبی نژاد الله وای الذین امنو یخرجهم من الظلمات الی نور خدایا در حال بسویت می آیم که به جهت واسطه ی تو چشم دوخته و از خشمت بیمناکم،در حالیکه به یگانگی تو و رسالت حضرت محمد(ص) و ولایت علی (ع)و ائمه (ع) زبانم گویاست ،خدایا از تو که به اسلام و تشیع رهنمونم بوده ای زبان شکر ندارم و امید عفو و بخشش گناهانم از تو دارم تا در قیامت در پیشگاه با عظمتت شرمسار نباشم خدایا تو بر ما منت نهادی به بعثت حضرت محمد (ص) و ولایت ائمه (ع) و به رهبری خمینی از فرزندان پیغمرت که نجات دهنده ما شد در حالیکه در ظلمت جهل و گمراهی تباه شدیم پس خدایا بقدرتت تا انقلاب آقا امام زمان (عج) حافظ جان خمینی باش و امت اسلامی ما را قدر شناس نعمت های خود و نعمت رهبری فرما خدایا به مسلمین عزت و نصرت عنایت فرما شر اشرار بخودشان برگردان خدایا ناآگاهان امت آگاه و ریشه منافقین را بخشکان خدایا دیده ی مظلومان جهان به سراسر نور آقا امام زمان (عج) روشن بفرما آمین یا رب العالمین پدر و مادر بزرگوارم خدا می داند که اینکه نتوانستم نسبت به حق و محبت های شما اداء دین بنمایم شرمنده ام و امید عفو دارم ،پدر و مادر عزیز و برادران ارجمند و خواهر عزیزم و همه ی بستگان و آشنایانم ،اینکه عرض می نمایم به همه ی شماست،شما سرورانم اگر طالب سعادت و رستگاری دو جهان باشید باید در راه اسلام عزیر همه ی رنجها و مصائب با کمال میل به جان بخرید که اولیاء با تحمل همین رنجها و مصائب ها که خود نعمت خدایند اگر دقت شود به قرب خدا رسیده اند . مسئله بندی همه ی باید بدانیم که در جهل بوده ایم و خدا به ما لطف و عنایت فرموده است قدر شناس نعمت های بی حد او و نعمت رهبری باشیم و آن فساد و ظلم چند سال قبل بیاد بیاوریم تا به نعمت های خدا نا سپاس نشویم:و راه سعادتمند دنیا و آخرت فرماید و اینکه حقیر عرض کردم لبه نشود کسانی فکر کنند حقیر کسی بوده ام بلکه این کلام خدا به دلم انداخته است و امیدوارم بی اثر نباشد و از همه شما عزیزان التماس دعا و تقاضای عفو دارم و اسلام علی متین النبع الهدی و شما همکاران عزیزم با درود بر همه ی شماهائیکه در خط اسلام و امام عزیز در انشاءالله که امانت دار بیت المال و تأسیسات باشید و آنها که صادقانه زحمت می کشند که اسلام حاکم شود انشاءالله خدایا پاداششان خواهد داد امیدوارم همه شما همکاران عزیز بر حقی برگردنم دارید ببخشید والسلام و ام تو همسر محترمم که از من در زندگی دنیا شاید جز بدی ندیده باشی جدا تقاضای عفو دارم وامیدوارم در آخرت رو سفید وارد قیامت شوی و از شفاعت حضرت ابی عبد الله الحسین (ع) برخودار شوی و شما و سایر بستگان و پدر و مادر و خواهرم بابت حقیر گریه و زاری راه نیندازد و هر چه خواستید بر سرور آزادگان فرزند رسول الله (ص) که در کربلا در آفتاب سوزان در یک روز با اصحاب بزرگوارش به شهادت رسیدند و خاندان و اهل بیت رسول الله به خاطر اسلا م به اسارت رفتند گریه کنید و برای این بنده گناهکار طلب آمرزش از خدا کنید و هیچ لزومی ندارد برای امانتی که مال خدا بود شما دلتنگ شوید شما هم با فرض محال اگر هزار سال عمر کنید به زودی از جهان می روید به سزای باقی پس سعی کنیدرضایت خالق را جلب کنید. انا لله و ان الیه راجعون واما شما نود دیدگانم حمیده مکیه امیدوارم خداوند بر صراط مستقیم هدایت و حفظتان فرماید. و چشم هایتان به جمال امام زمان (عج) روشن شود شما بدانید ولی شما خداست و امام زمان (عج) و اگر شهادت نصیب این بی مقدار شود و مرا عنایت کند

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب