پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:19:44 - سه شنبه 15 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تلاش بی‌وقفه دشمن برای نابودی عفاف و حجاب
حجت‌الاسلام حیدری کاشانی با اشاره به هزینه صدها میلیارد دلاری دشمنان برای نابودی عفاف و حجاب در ایران اسلامی،‌ گفت: امروزه دشمنان برای رواج بی‌‌عفتی ۵۰۰ هزار صفحه آلوده در اینترنت ایجاد کرده‌اند. حجت‌الاسلام محمد باقر حیدری کاشانی، استاد حوزه و دانشگاه پیش از ظهر بیست و هفتم روز ماه مبارک رمضان در جمع زائران […]

حجت‌الاسلام حیدری کاشانی با اشاره به هزینه صدها میلیارد دلاری دشمنان برای نابودی عفاف و حجاب در ایران اسلامی،‌ گفت: امروزه دشمنان برای رواج بی‌‌عفتی ۵۰۰ هزار صفحه آلوده در اینترنت ایجاد کرده‌اند.
حجت‌الاسلام محمد باقر حیدری کاشانی، استاد حوزه و دانشگاه پیش از ظهر بیست و هفتم روز ماه مبارک رمضان در جمع زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل‌بیت(ع) با اشاره به آیات سوره مریم بر حفظ عفاف و عفت از سوی افراد به ویژه بانوان تأکید کرد و اظهار داشت: جامعه سالم جامعه‌ای است که در آن بانوان حجاب و عفاف خود را حفظ کرده و پاک‌دامن باشند.

وی افزود: شیاطین انس و جن سرمایه گذاری‌های فراوانی برای نابود کردن عفت و حجاب زنان و دختران کرده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند، در دنیای امروز کشورهای مستکبر و شیطان صفت همانند آمریکا، اسرائیل و دیگر کشورهای کفر در یک توطئه هماهنگ درصدد نابود کردن عفت و عفاف در جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت‌الاسلام حیدری کاشانی در ادامه سرمایه‌گذاری ده‌ها میلیارد دلاری برای تأسیس شبکه‌های ماهوراه‌ای فارسی زبان از سوی دشمنان را مورد خطاب قرار داد و خاطرنشان کرد: این شبکه‌های ماهواری فارسی زبان سرتاسر شیطانی هستند و سیاست و هدف اصلی این شبکه‌ها نابود کردن و زیر سؤال بردن عفت و حجاب مردم است.

وی تصریح کرد: پشت پرده برنامه‌های این شبکه‌های ماهواره‌ای روان شناسی و کارشناسی دقیقی صورت گرفته است تا در جامعه اسلامی عفاف و حجاب را نابود کنند، برای رسیدن به این هدف و کشیدن جامعه به سوی بی‌عفتی و هوس بازی نیز گام به گام حرکت می‌کنند، از این‌رو باید بسیار مراقب باشیم تا هدف سیاست اصلی این شبکه‌های به ظاهر دوست‌دار قرار نگیریم، اصل سیاست‌گذاری این شبکه ها نابودی عفت و حجاب است.

خطیب توانای کشور با اشاره به برگزاری جلسات کمیته ایالات متحده برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ۱۰ سال پیش کمیته‌ای در آمریکا برگزار شد که در این جلسه بهترین راه برای مبارزه با ایران اسلامی زیر سؤال بردن عفت و عفاف افراد پیشنهاد شد.

وی ادامه داد: وقتی کشورهای مستکبر از نابودی جمهوری اسلامی ایران به وسیله جنگ نظامی ناامید شدند تمام توان شیطانی خود را برای ایجاد رسانه‌های شیطانی مصرف کردند چرا که در دنیا امروز رسانه تأثیر بسزای در رفتار و اخلاق افراد دارد، حتی کشوری مانند آمریکا برای تهاجم و شبیخون فرهنگی بودجه بالغ بر صد میلیارد دلار برای تأسیس ده‌ها شبکه‌ فارسی زبان اختصاص داد.

حجت‌الاسلام حیدری کاشانی تعداد صفحه‌های آلوده در شبکه جهانی اینترنت را ۵۰۰ هزار عدد خواند و خاطرنشان کرد: تلاش اصلی دشمنان نابودی تشیع است، آن‌ها می‌خواهند دین، ایمان، عشق و محبت به ائمه(ع) را از ما بگیرند.
اُمل خواندن برخی از خانواده به سبب غیرت دینی

وی تأکید کرد: متأسفانه این افراد شیطان صفت به قدری در ترویج و تبلیغ روابط دختر و پسر تلاش کردند که امروز برخی از خانواده که از دوستی فرزندان خود با جنس مخالف جلوگیری می‌کنند به امل بودن متهم می‌شوند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این‌‌که شبکه‌های ماهواره‌ای برای جلب مخاطب و پشت پرده قرار دادن برنامه‌های آلوده خود در برخی مواقع برنامه‌های علمی، مستند و همانند آن را پخش می‌کنند، گفت: نمایش دادن چند برنامه سالم در این شبکه‌ها به منزله دانه پاشیدن برای جلب مخاطب است و گرنه تمام این شبکه‌های سرتاسر فساد هستند.

وی افزود: بدون هیچ تعارفی باید گفت که هیچ یک از برنامه‌های ماهواره سالم نیست و افراد نباید به بهانه تماشای برنامه‌های مستند و علمی پایه ماهواره را در خانواده خود باز کنند، این راه شیطان است و باید باور کرد که با تماشای ماهواره با پای خود به سمت شیطان می‌رویم.

حجت‌الاسلام حیدری کاشانی بیان داشت: عاقبت تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای گرفتار شدن به اسفل السافلین است، این شبکه‌های شیطانی زنان را به بی‌عفتی، دختران و پسران را به روابط آزاد دعوت می‌کنند.

همکاری تمام نهادها برای ریشه کن کردن بی‌حجابی

وی ادامه داد: چندی پیش یکی از نظریه پردازان آمریکا گفته بود «وقت آن گذشته که بر سر مردم ایران بمب خالی کنیم،‌ دامن کوتاه،‌ لباس نیمه عریان و چسبان می‌تواند همانند یک بمب در این جامعه عمل کرده و مردم را نابود کند»، افراد بی‌حجاب همانند بمب‌ و غول بی‌شاخ و دم هستند که در دل جامعه وجود داشته و مردم را به شهوت‌رانی تحریک می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه خواستار همکاری رسانه‌ها، رادیو، تلویزیون، خبرگزاری‌ها،‌ حوزه‌ها علمیه، دانشگاه‌ها و دیگر نهادها برای حل مشکل بی‌حجابی در جامعه شد و اظهار داشت: باید تمام نهادها برای ریشه‌کن کردن این معضل اجتماعی اقدام کنند.

وی یادآور شد: حداقل در کشور باید یک صدم سرمایه‌ای که دشمنان برای نابودی فرهنگ و عفت مصرف کردند برای حفظ عفاف و حجاب هزینه شود، متأسفانه در رسانه‌ها و منابر درباره حجاب کم صحبت می‌شود.

خطیب توانای کشور با بیان این‌که خداوند متعال در قیامت از افراد بی‌حجاب حساب سختی می‌کشد، گفت: در قیامت برخی از پسران و دختران زیبایی خود را بهانه انجام بی‌عفتی بیان می‌کنند خدا نیز برای اتمام حجت به پسران حضرت یوسف(ع) و برای دختران حضرت مریم(س) را نشان داده و سؤال می‌کند شما زیباتر هستید یا اینها

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب