پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:16:56 - چهارشنبه 16 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افزایش تلفات سیل کرمان به سه نفر رسید
معاون استاندار کرمان با اشاره به سیلاب شدید در چندین شهرستان کرمان از افزایش تلفات سیل کرمان به سه نفر خبر داد و افزود کارشناسان در حال بررسی خسارت هستند. به گزارش “صبح رابر “به نقل از  “بوتیا”:  جواد کامیاب اظهار داشت،بارش باران روز گذشته در استان کرمان موجب جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها […]

معاون استاندار کرمان با اشاره به سیلاب شدید در چندین شهرستان کرمان از افزایش تلفات سیل کرمان به سه نفر خبر داد و افزود کارشناسان در حال بررسی خسارت هستند.

به گزارش “صبح رابر “به نقل از  “بوتیا”:  جواد کامیاب اظهار داشت،بارش باران روز گذشته در استان کرمان موجب جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در سیرجان، بافت، جیرفت و بم شد.

وی افزود: همچنین وقوع توفان شدید در شهرستان ریگان خسارت‌های فراوانی را به جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی، ابنیه، باغ‌ها و مزارع وارد کرده است.

 

کامیاب گفت:‌ تاکنون سه نفر بر اثر رعد و برق و سیل در شهرستان‌ها جیرفت، سیرجان و بم جان خود را از دست داده‌اند.

وی یکی از قربانیان را دختر بچه ای ۱۰ ساله عنوان کرد و افزود: جسد این دختر بچه پس از ۱۲ ساعت تلاش شب گذشته در رودخانه ای در نزدیکی روستایی نارتیچ بم پیدا شد.

کامیاب ادامه داد: این سیلاب کنار خسارات جانی خسارت مالی فراوانی را به همراه داشت و در حال حاضر کارشناسانی برای بررسی میزان خسارت به مناطق اعزام شده اند.

معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به خسارت دیدن راه های روستایی در اثر سیلاب تصریح کرد: در حال حاضر راه های روستایی که خاکی بوده اند به طور موقت بازگشایی شده اند و تا کنون ۱۵ تیم هلال احمر به منطقه اعزام شده اند.

وی یادآور شد: تمامی راه های روستایی مناطق سیل زده بازگشایی شده و تردد در آنها صورت می گیرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب