پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:43:29 - چهارشنبه 16 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تعطیلی پنج شنبه ها ،ساعت کاری دستگاه‌های استان کرمان تا پایان شهریور‌ماه مشخص شد
با ابلاغ استانداری ساعت کاری دستگاه‌های استان کرمان تا پایان شهریور‌ماه مشخص شد. به گزارش”صبح رابر”ساعت کاری دستگاه‌های استان کرمان تا پایان شهریور ماه مشخص شد. بنابراین گزارش با توجه به اینکه در شهریور ماه میزان مرخصی کارکنان به نحو چشمگیری افزایش یافته و عدم حضور آنان در این ماه به دلیل بالا بودن حجم […]

با ابلاغ استانداری ساعت کاری دستگاه‌های استان کرمان تا پایان شهریور‌ماه مشخص شد.

به گزارش”صبح رابر”ساعت کاری دستگاه‌های استان کرمان تا پایان شهریور ماه مشخص شد.

بنابراین گزارش با توجه به اینکه در شهریور ماه میزان مرخصی کارکنان به نحو چشمگیری افزایش یافته و عدم حضور آنان در این ماه به دلیل بالا بودن حجم کار موجب ایجاد نارضایتی مراجعان می‌شود، لذا به منظور افزایش اوقات فراغت کارکنان ‌دستگاه‌ها در آخر هفته، کاهش میزان مرخصی روزانه از طریق افزایش ساعت کار در سایر روزها و همچنین افزایش توان پاسخگویی به ‌مراجعان در روزهای کاری و استفاده بهینه از انرژی این تصمیم اتخاذ شد.

در این ابلاغیه آمده است با توجه به درخواست‌های مکرر دستگاه‌های استان کرمان بدین‌وسیله تا تاریخ ۲۸ شهریور ماه ۹۲ ساعت کاری ادارات به غیر از دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات عمومی مانند شهرداری‌ها، بیمارستان‌ها، بانک‌ها و … از ساعت ۰۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۵ و ۲۰ دقیقه بعد از ظهر تعیین شده است.

همچنین تا پایان شهریور ماه ادارات کرمان به غیر از دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات عمومی در روزهای پنج‌شنبه تعطیل است.

منبع:فارس

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب