پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:04:21 - سه شنبه 22 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جلسه رأی اعتماد به کابینه پیشنهادی-۵۰/ منتظری‌توکلی:روحیه جهادی ویژگی‌ بارز قاضی‌زاده هاشمی است
نماینده موافق گزینه پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روحیه جهادی ویژگی‌ بارز آقای قاضی‌زاده هاشمی است و ‌ایشان سه بار در جنگ مجروح شدند و همچنین برادر شهید هستند.   به گزارش”صبح رابر“به نقل از  گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، علیرضا منتظری توکلی نماینده مردم بافت و رابرو ارزوئیه  عصر امروز (سه‌شنبه) در موافقت با […]

نماینده موافق گزینه پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روحیه جهادی ویژگی‌ بارز آقای قاضی‌زاده هاشمی است و ‌ایشان سه بار در جنگ مجروح شدند و همچنین برادر شهید هستند.

 

به گزارش”صبح رابر“به نقل از  گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، علیرضا منتظری توکلی نماینده مردم بافت و رابرو ارزوئیه  عصر امروز (سه‌شنبه) در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت:‌ مقام و موقعیتی که در اختیار ما قرار می‌گیرد آزمون و امتحان است و مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی وظیفه و تکلیف است.

 

وی افزود: به واسطه همین تکلیف است که آقای پروفسور قاضی زاده هاشمی راحتی را کنار می‌گذارد و پست مدیریت وزارت بهداشت را اختیار می‌کند.

 

نماینده مردم رابر،بافت و ارزوئیه  تصریح کرد: آقای پروفسور قاضی‌‌زاده هاشمی ۳۵۲ اثر ارزشمند علمی دارد و ۳۱ روش عمل چشم را راه‌اندازی کرده‌اند و سوابق اجرایی موفق و درخشانی در کارنامه خود دارد.

 

منتظری‌توکلی داشتن روحیه جهادی قاضی‌زاده هاشمی را از برجسته‌ترین ویژگی‌های این وزیر پیشنهادی دانست و گفت:‌ ایشان سه بار در جنگ مجروح شدند و همچنین برادر شهید هستند و البته مدیریت بحران را نیز تجربه کردند.

 

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی بهداشت توجه ویژه‌ای به افزایش جمعیت به پیروی از رهبر انقلاب دارند و همچنین معتقد به حضور خانم‌ها در عرصه مدیریت هستند که این وزیر پیشنهادی را متفاوت‌تر از بقیه و ستاره‌ای درخشان در گفتمان علم و عمل می‌داند.

 

نماینده مردم بافت و رابر وارزوئیه  قاضی‌زاده هاشمی را فردی برنامه‌ریز و موفق دانست و گفت: ایشان موسسه خیریه‌ای به نام نورآوران سلامت را دایر کردند و در بخش خصوصی نیز بیمارستان چشم‌پزشکی نور تهران را دایر کردند که تبلور سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی است که از افتخارات ایشان محسوب می‌شود و بسیاری از بیماران ایشان نیز بیماران خارج از کشور هستند.

 

منتظری‌توکلی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست که با رای اعتماد بالا سندی افتخار را برای مجلس شورای اسلامی رقم بزنند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب