پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:20:39 - پنجشنبه 24 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
لاریجانی:نگاه مجلس همکاری با دولت است
رئیس مجلس با اشاره به پایان یافتن جلسات چهار روزه رأی اعتماد پارلمان به وزرای پیشنهادی گفت: وکلای ملت با آمادگی کامل مباحث مورد نظرشان را مطرح کردند و نگاه مجلس همکاری با دولت است. به گزارش”صبح رابر”به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امشب (پنج‌شنبه) پس از پایان […]

رئیس مجلس با اشاره به پایان یافتن جلسات چهار روزه رأی اعتماد پارلمان به وزرای پیشنهادی گفت: وکلای ملت با آمادگی کامل مباحث مورد نظرشان را مطرح کردند و نگاه مجلس همکاری با دولت است.

به گزارش”صبح رابر”به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امشب (پنج‌شنبه) پس از پایان جلسات چهار روزه پارلمان برای بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی رئیس جمهور در نشست خبری از اهالی رسانه به دلیل پوشش مطلوب جلسات رأی اعتماد قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه مذاکرات مربوط به رأی اعتماد در مجلس به صورت جدی انجام می‌شد، تصریح کرد: وزرا و تک‌تک نمایندگان با آمادگی کامل در مذاکرات شرکت کرده و بحث‌ها را دنبال می‌کردند.

رئیس مجلس با بیان اینکه بحث‌ها با قاطعیت و شجاعت مطرح می‌شد، خاطرنشان کرد: مسائل این چنینی نشان می‌دهد که درجه دموکراسی در کشور وضعیت مطلوبی دارد و قوا مستقل بوده و سر جای خود هستند و مسائل را مورد کاوش قرار می‌دهند.

لاریجانی با تأکید براینکه نمایندگان با جدیت مباحث را دنبال می‌کردند، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور امیدوارم با عنایت مجلس و همت وزیران اقداماتی انجام گیرد که مجموعاً‌ برای کشور مفید واقع شود.

رئیس مجلس ادامه داد: کاوش‌های نمایندگان و بررسی وزرای پیشنهادی از سوی آنها و البته رأی‌شان نشان داد که وکلای ملت نسبت به مسائل اقتصادی کشور حساسیت ویژه‌ای دارند و تلاش‌شان این بوده تا بخش اقتصادی کشور شرایط مطلوبی را دارا باشد.

لاریجانی با اشاره به عدم رای اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی تصریح کرد: شاید این عدم رأی‌آوری به دلیل اهمیت این بخش‌ها باشد که البته به نظر نمایندگان باید سرمایه‌‌های قوی‌تری در این زمینه معرفی کرد.

وی یادآور شد: به جز وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش که فقط یک رأی برای وزیر شدن کم آورد، رأی عدم اعتماد مجلس به وزیر علوم و ورزش و جوانان نشان داد که نمایندگان قصد دارند افراد قوی‌تری در این مجموعه‌ها حضور داشته باشند.

رئیس مجلس نگاه پارلمان را همکاری با دولت توصیف کرد و افزود: قصد مجلس این است که کابینه زودتر کار خود را آغاز کند.

لاریجانی ابراز امیدواری کرد که برای سه وزارتخانه دیگر که وزرای پیشنهادی آنها موفق به کسب رأی اعتماد مجلس نشدند با سرعت بیشتری تعیین و تکلیف شوند تا فعالیت‌های مربوط به این بخش‌ها بر روی زمین نماند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب