پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:55:18 - دوشنبه 28 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همایش زکات و حماسه اقتصادی/حضور حجت الاسلام قرائتی در کرمان
معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ظرفیت استان کرمان در خصوص زکات، قرار شد دو همایش با این عنوان در روزهای جمعه و شنبه جاری در بم و کرمان برگزار شود. به گزارش “صبح رابر”به نقل از خبرنگار کرمان۱۴۰۰،محمدکاظم رجاییخاطرنشان کرد: سال […]

معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ظرفیت استان کرمان در خصوص زکات، قرار شد دو همایش با این عنوان در روزهای جمعه و شنبه جاری در بم و کرمان برگزار شود.

به گزارش “صبح رابر”به نقل از خبرنگار کرمان۱۴۰۰،محمدکاظم رجاییخاطرنشان کرد: سال گذشته در استان کرمان ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات جمع‌آوری شده که شهرستان بم با یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان رتبه اول را به خود اختصاص داد و پیش‌بینی می شود در سال جاری سه برابر سال گذشته، زکات در استان جمع آوری شود.
وی ادامه داد: همایش زکات و حماسه اقتصادی روز جمعه اول شهریور در محل مسجد جامع شهر بم برگزار می شود که بنا به پیشنهاد آقای قرائتی و در حقیقت برای تشکر از مردم بم است.
رجایی تصریح کرد: مردم شهرستان بم هم قبل و هم بعد از زلزله دلخراش این شهرستان، در پرداخت زکات در استان سرامد بوده اند.
وی بیان کرد: همایش زکات شهرستان بم با حضور فرمانداران، بخشداران و ائمه جمعه و جماعات شرق استان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود: دومین همایش زکات روز شنبه دوم شهریوربا حضور ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و بخشداران، مروجین و مبلغیتن زکات در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد.
رجایی گفت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار و نیز نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در این همایش حضور دارند.
وی تصریح کرد: هدف اصلی این همایش کمک به ترویج فرهنگ زکات در استان کرمان است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب