پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:11:24 - سه شنبه 5 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسابقات فوتسال جام شهدای دولت با حضور ۸ تیم و ۱۲۰ ورزشکار در شهرستان رابر آغازشد
مسابقات فوتسال جام شهدای دولت با حضور ۸ تیم و ۱۲۰ ورزشکار در شهرستان رابر آغاز به کار کرد. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از خبرگزاری فارس ، همزمان با هفته دولت پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان، ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی مسابقات فوتسال جام شهدای دولت در […]

مسابقات فوتسال جام شهدای دولت با حضور ۸ تیم و ۱۲۰ ورزشکار در شهرستان رابر آغاز به کار کرد.

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال جام شهدای دولت در شهرستان رابر آغاز شد

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از خبرگزاری فارس ، همزمان با هفته دولت پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان، ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی مسابقات فوتسال جام شهدای دولت در سالن ورزشی شهید تهرانی رابر آغاز شد.

فرماندار رابر در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی موجب تقویت روحیه اجتماعی افراد و افزایش شادابی و نشاط می‌شود و اطمینان و اعتماد به نفس در انسان ایجاد می‌کند.

علیرضا مرادی تصریح کرد: ورزش می‌تواند نقش مؤثری در جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان داشته باشد و هدف تربیت جوانانی سالم در فضای ورزشی است تا پهلوانانی که الگوهای خوبی برای جامعه هستند، تربیت شوند.

وی افزود: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش و همت دولتمردان خدمات خوبی صورت گرفته، از جمله چند سالن ورزشی در شهرستان رابر احداث شده است و در خدمت جامعه ورزشی شهرستان قرار گرفته که می‌تواند عامل شکوفایی و رشد استعدادهای ورزشی شهرستان شود.

محمد سلندری مسئول هیئت فوتسال رابر گفت: در این دوره از مسابقات هشت تیم با ۱۲۰ ورزشکار از مجموع ادارات شهرستان به مدت یک هفته به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند و سه تیم به عنوان تیم برتر معرفی می‌شوند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب