پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:22:35 - چهارشنبه 20 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشکیل شورای مجازی به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق مجازی در کشور بود
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تشکیل شورای مجازی به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق مجازی در کشور بود، گفت: مدیریت درست فضای مجازی باعث ایجاد فرصت می‌شود. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از فارس، حسن علی‌زاده در مراسم افتتاحیه مرکز فرهنگی دیجیتال اصفهان با اشاره به […]

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تشکیل شورای مجازی به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق مجازی در کشور بود، گفت: مدیریت درست فضای مجازی باعث ایجاد فرصت می‌شود.
به گزارش ” صبح رابر” به نقل از فارس، حسن علی‌زاده در مراسم افتتاحیه مرکز فرهنگی دیجیتال اصفهان با اشاره به افتتاح این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگ دیجیتال کشور، اظهار کرد: این مرکز سیصد و پنجاهمین مرکز دیجیتال کشور است که با محوریت گیم و بازی افتتاح می‌شود.
وی ادامه داد:‌ شبکه ملی فرهنگ یک مجموعه به هم پیوسته است که کارهای ابتدایی آن از اوایل سال ۹۰ شروع شده و در حال حاضر ۳۵۰ مرکز فرهنگی دیجیتال در کشور داریم.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: از اهداف شبکه ملی فرهنگ ایجاد قطب‌های آموزشی، توجه به بخش سرگرمی و ایجاد شبکه توزیع کارآمد محصولات به مردم می‌باشد.
وی بیان کرد:‌ در حال حاضر ۱۷ مرکز فرهنگی دیجیتال در استان اصفهان وجود دارد که امروز نیز هجدهمین مرکز را راه‌اندازی می‌کنیم.
علی‌زاده تصریح کرد: شبکه ملی فرهنگ پروژه‌های فراوانی را در حال اجرا و تکمیل دارد که از آن جمله می‌توان به جامعه دیجیتال اشاره کرد که در همین جهت سال گذشته اولین لیگ آنلاین را افتتاح کردیم.
وی بیان داشت: ایجاد لیگ آنلاین بعد از تشکیل شورای مجازی به دستور رهبر معظم انقلاب بزرگترین اتفاق مجازی در کشور بود.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد:‌ جام دیجیتال که محصول اصفهان است در حال حاضر به اپراتور گیم ایران تبدیل شد و توانسته است اعتماد اکثر مردم را جلب کند.
* بعضی اوقات ۴۵۰ هزار نفر کاربر داریم
وی اظهار کرد: بعضی اوقات تا ۴۵۰ هزار نفر کاربر داریم، اما در اکثر مواقع ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر همزمان بازی‌های آنلاین انجام می‌دهند که کاری بزرگ است؛ البته هدف‌گذاری ما بر روی یک میلیون نفر است که امیدواریم تا پایان سال به آن برسیم.
علی‌زاده اذعان کرد: هم‌اکنون صنعت گیم حتی از صنعت فیلم‌سازی نیز جلوتر بوده و درآمد فراوانی نصیب سرمایه‌گذاران می‌کند.
وی در پایان با تشکر از تمامی عوامل اجرایی گفت: اگر فضای سایبری مدیریت شود به فرصت تبدیل شده و اگر مدیریت نشود به تهدید تبدیل می‌شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب