پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:16:59 - پنجشنبه 21 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم سوم ترحیم مادر حاج قاسم سلیمانی در رابر
به گزارش ” صبح رابر ” در صبح  روز پنج شنبه مراسم سومین روز درگذشت والده مکرمه حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع روستای قنات ملک رابر برگزار شد این مراسم که در مسجد جامع این روستا برگزار شد، جمعیت ۶ هزار نفر و شخصیت‌های کشوری، استانی و میهمانانی خارج از کشور حضور داشتند. در […]

به گزارش ” صبح رابر ” در صبح  روز پنج شنبه مراسم سومین روز درگذشت والده مکرمه حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع روستای قنات ملک رابر برگزار شد

این مراسم که در مسجد جامع این روستا برگزار شد، جمعیت ۶ هزار نفر و شخصیت‌های کشوری، استانی و میهمانانی خارج از کشور حضور داشتند.

در این مراسم مقامات داخلی و خارجی  ،محمدباقر قالیباف شهردار تهران، رستم قاسمی وزیر سابق نفت، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

مراسم که در مسجد جامع قنات ملک با سخنرانی امام جمعه جیرفت آقای عسگری پیرامون  این مادر بزرگوار گفت :   والده سرلشکر قاسم سلیمانی بانوی باارزشی بود که با تربیت فرزندانی صالح و مؤمن که حامی و مدافع ارزش‌های دینی هستند، دین خود را به اسلام ادا کرد .

فردا جمعه از ساعت ۱۶ مراسمی در مسجد جامع کرمان و شنبه ۲۳ شهریور مراسم دیگری در حسینیه ثارالله تهران برگزار می‌شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب