پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:42:13 - جمعه 22 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یادواره سی امین سال شهادت سردار شهید محمد افضلی
یادواره سی امین سال شهادت سردار شهید محمد افضلی در ننیز رابر برگزار شد به گزارش ” صبح رابر” یادواره سی امین سال شهادت سردار شهید محمد افضلی و۲۱ شهید روستای  ننیز( علیا و سفلی)و گلینوئیه در صبح روز پنج شنبه ۲۱/۰۶/۹۲ ساعت ۸:۳۰ در تکیه امام حسین(ع) روستای ننیز علیا برگزار شد . در […]

یادواره سی امین سال شهادت سردار شهید محمد افضلی در ننیز رابر برگزار شد

به گزارش ” صبح رابر” یادواره سی امین سال شهادت سردار شهید محمد افضلی و۲۱ شهید روستای  ننیز( علیا و سفلی)و گلینوئیه در صبح روز پنج شنبه ۲۱/۰۶/۹۲ ساعت ۸:۳۰ در تکیه امام حسین(ع) روستای ننیز علیا برگزار شد .

در این یادواره جمع کثیری از خانواده شهید و مردم روستای( ننیز علیا ،ننیز سفلی و گلینوئیه)و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانو امام جمعه شهرستان رابر حضور داشتند .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این آیین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: هر چه از تاریخ انقلاب اسلامی می‌گذرد، خلأ وجودی این شهیدان را در جامعه به‌ویژه در میان نسل سوم و چهارم انقلاب بیشتر احساس می‌کنیم.

محمدرضا حسنی‌ سعدی افزود: با برگزاری چنین یادواره‌هایی می‌توانیم تا حدودی این خلأ را در بین این نسل‌ها برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا سلامتی جامعه را تضمین می‌کند و می‌تواند امنیت را برای جامعه به ارمغان آورد، افزود: به برکت خون شهدا است که با وجود تهاجم روزافزون فرهنگی و هجمه همه‌جانبه دشمنان قسم‌خورده انقلاب همچنان نظام اسلامی استوار است.

حجت‌الاسلام علی جعفری امام جمعه رابر نیز ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان به نقش و اهمیت شهدا در پیروزی انقلاب و امنیت و آرامشی که شاهد آن هستیم، اشاره کرد و از مردم به‌ویژه نسل جوان خواست، سیره شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی شهدا را اسطوره‌های دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا ما را از خواب غفلت بیدار می‌کند.

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب