پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:22:12 - سه شنبه 26 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نیروی دریایی آمریکا به جای صف آرایی در مدیترانه به فکر سربازانش در پایتخت ایالات متحده باشد
سربازان آمریکایی تا چندی پیش در افغانستان و عراق خودکشی می کردند اما امروز در پایتخت این کشور به جان هم افتاده اند. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: آشفتگی در نیروهای نظامی ایالات متحده دامن گیر ارتش این کشور تا قلب واشنگتن شده […]

سربازان آمریکایی تا چندی پیش در افغانستان و عراق خودکشی می کردند اما امروز در پایتخت این کشور به جان هم افتاده اند.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: آشفتگی در نیروهای نظامی ایالات متحده دامن گیر ارتش این کشور تا قلب واشنگتن شده است، چنین ارتشی نمی تواند برای کشورهای فرسنگ ها دورتر شاخ و شانه بکشد.

محمد رزم در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا به دلیل سیاست های غلط در ارتش این کشور عملا نیروهای نظامی خودش را به چندین ارتش کوچک و ضعیف که در سراسر دنیا پراکنده شده اند تبدیل کرده است.

رزم گفت: سربازان آمریکایی تا چندی پیش در افغانستان و عراق خودکشی می کردند اما امروز در پایتخت این کشور به جان هم افتاده اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: چنین کشوری با چنین آشفتگی های درونی که در خود آمریکا یک دیگر را قتل عام می کنند نمی تواند برای کشورهای دیگر از حمله نظامی و تهدید به سرنگونی سخن بگوید.

وی سیاست بهتر برای آمریکا را جمع کردن نیروهای خسته و متفرقش در منطقه عنوان کرد.

رزم گفت: عقب نشینی آمریکا از تهدیدات توخالی باعث شده که این کشور از یک مخمصه بزرگ رهایی پیدا کند و الا باید شاهد کشتار در میان خود نیروهای آمریکایی به دست خودشان می بودیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب