پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:55:46 - چهارشنبه 27 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید رئیس جمهور برای اجرای قانون حجاب و عفاف به دور از افراط و تفریط
هیأت وزیران صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران تشکیل… به گزارش”صبح رابر”  به نقل از فارس در این جلسه رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مقوله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی، لزوم اهتمام به آن را یادآور شد و از همه مردم اخلاق‌مدار و به ویژه جوانان رشید […]

هیأت وزیران صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران تشکیل…

به گزارش”صبح رابر”  به نقل از فارس در این جلسه رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مقوله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی، لزوم اهتمام به آن را یادآور شد و از همه مردم اخلاق‌مدار و به ویژه جوانان رشید و فهیم کشور خواست با رعایت این دستور دینی، هنجارهای مورد قبول اکثریت جامعه را محترم بشمارند.

دکتر روحانی همچنین از نیروی انتظامی خواست در برخورد با این موضوع اجرای قانون را با رویکرد اخلاقی و با رعایت کرامت انسانی و به دور از هر گونه افراط و تفریط پیگیری کند و به وزیر کشور نیز مأموریت داد تا موضوع را در شورای اجتماعی کشور مطرح نماید.

همچنین رییس جمهور به کمیسیون فرهنگی هیأت دولت دستور داد تا موضوع اخلاقی، اجتماعی عفاف و حجاب را بررسی و نتیجه را به هیأت وزیران و شورای عالی انقلاب فرهنگی ارایه نماید.

در ادامه این جلسه جمشید انصاری به عنوان استاندار زنجان و سیدعلی اکبر پرویزی به عنوان استاندار خراسان شمالی تعیین شدند.

در این جلسه پیشنهاد برخی از دستگاه‌های اجرایی در زمینه آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین مطرح و به تصویب رسید.

براساس یکی از مصوبات هیأت وزیران، اصلاحاتی در زمینه نحوه محاسبه ما به التفاوت کسورات بازنشستگی اشخاصی که مشمول نقل و انتقال صندوق بازنشستگی می‌شوند، صورت گرفت.

انتهای پیام/م

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب