پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:58:33 - جمعه 29 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۴زمین‌لرزه امروز در مناطق مختلف استان کرمان روی داد
به گزارش ” صبح رابر” امروز چهار زلزله در مناطق مختلف استان کرمان روی داد. بامداد امروز زلزله‌ای به بزرگی ۲,۲ ریشتر شهرستان رودبار جنوب از توابع استان کرمان را لرزاند. زمین‌لرزه رودبار در ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه و در عمق ۱۵ کیلومتری زمین رخ داده است و موقعیت مرکز این زلزله در موقعیت ۲۸,۰۹ شمالی […]

به گزارش ” صبح رابر” امروز چهار زلزله در مناطق مختلف استان کرمان روی داد.

بامداد امروز زلزله‌ای به بزرگی ۲,۲ ریشتر شهرستان رودبار جنوب از توابع استان کرمان را لرزاند.

زمین‌لرزه رودبار در ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه و در عمق ۱۵ کیلومتری زمین رخ داده است و موقعیت مرکز این زلزله در موقعیت ۲۸,۰۹ شمالی و ۵۷,۸۹ شرقی گزارش شده است.

این زمین‌لرزه در فاصله ۱۵ کیلومتری شهرستان رودبار، ۲۴ کیلومتری شهرستان کهنوج و ۴۴ کیلومتری شهرستان عنبرآباد گزارش شده است و تاکنون از خسارت‌های احتمالی گزارشی دریافت نشده است.

همچنین زلزله‌ای به بزرگی ۳,۲ ریشتر در ساعت ۱۰ و ۳۷ دقیقه و ۵۸ ثانیه امروز بهرمان از توابع شهرستان رفسنجان در استان کرمان را به لرزه درآورد. زلزله بهرمان در عمق ۱۰ کیلومتری زمین روی داده است.

زلزله دیگری هم به بزرگی ۱,۸ ریشتر در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه و ۶ ثانیه روستای دهج از توابع استان کرمان را لرزاند و این زلزله در عمق ۱۴ کیلومتری زمین روی داده است.

آخرین زلزله کرمان هم به بزرگی ۱,۸ ریشتر در ساعت ۱۳ و ۵۱ دقیقه و ۳۷ ثانیه در روستای ریحانشهر از توابع شهرستان زرند استان کرمان روی داد. عمق این زلزله در ۱۲ کیلومتری زمین گزارش شده است.

منبع: فارس

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب