پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:11:25 - شنبه 30 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درگیری شدید بین تروریست ها در سوریه
گروهی از اعضای گروهک تروریستی موسوم به «امارت اسلامی عراق و شام»، ۴۰ تن از افراد مسلح وابسته به گروهک «ارتش آزاد» را در منطقه «الباب» در شرق حلب، با چاقو سر بریدند. به گزارش ” صبح رابر”  به نقل از خبرگزاری فارس در دمشق، گروهی از اعضای گروهک تروریستی موسوم به «امارت اسلامی عراق […]

گروهی از اعضای گروهک تروریستی موسوم به «امارت اسلامی عراق و شام»، ۴۰ تن از افراد مسلح وابسته به گروهک «ارتش آزاد» را در منطقه «الباب» در شرق حلب، با چاقو سر بریدند.

به گزارش ” صبح رابر”  به نقل از خبرگزاری فارس در دمشق، گروهی از اعضای گروهک تروریستی موسوم به «امارت اسلامی عراق و شام (داعش) از گروهک‌های وابسته به سازمان تروریستی القاعده، بعد از به اسارت گرفتن شماری از تروریست‌های «ارتش آزاد» در شرق حلب، سر ۴۰ تن از اسیران را با چاقو از تنشان جدا کرد.

 

در پی سیطره گروهک تروریستی موسوم به «امارت اسلامی عراق و شام» بر برخی مناطق «اعزاز»، و وضع مقررات منع آمد و شد، تعداد زیادی از أهالی منطقه به روستاهای مجاور مهاجرت کردند.

 این درگیری های شدید بین گروه های مسلح در مناطقی از دیرالروز، موجب هلاکت شمار قابل توجهی از آنان شده است.

خبرنگار شبکه العالم همچنین از هلاکت ۴ تن از عناصر مسلح در جریان حمله آنان به پست ایست و بازرسی نیروهای ارتش در شهرک “الرصافه” در دیرالزور خبر داد.


نیروهای ارتش در شهرهای “موحسن” و “الکسره” در حومه دیرالزور با هدف قرار دادن محل استقرار گروه های مسلح، شماری از آنان را به هلاک رساندند. در شهرک “الجبیله” در دیرالزور نیز نیروهای ارتش ده ها تن از عناصر مسلح را از پای در آوردند.

 

از منطقه اعزاز خبر می‌رسد که شماری از فرماندهان نظامی گروهک تروریستی موسوم به لشکر «عاصفه الشمال» به ترکیه فرار کردند.

 

این گزارش حاکی است که تعدادی از عناصر گروهک «ارتش آزاد»، شش تن از عناصر جبهه النصره را منطقه «بستان القصر» اعدام کردند.

 

برخی رسانه‌ها از امضای معاهده آتش بسی بین گروهک تروریستی موسوم به «امارت اسلامی عراق و شام و گروهک تروریستی «ارتش آزاد» خبر داده‌اند.

انتهای پیام/

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب