پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:34:43 - یکشنبه 31 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فردا کرمان میزبان ۴ شهید گلگون کفن است
مراسم استقبال از پیکر ۲شهید گمنام و ۲شهید شناسایی شده دفاع مقدس فردا ۹صبح در فرودگاه کرمان برگزار می شود. به گزارش ” سبح رابر ” به نقل از بوتیا: سرهنگ مهدی ابوالحسنی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در کمیته استقبال از دو شهید گمنام و شهدای نامدار دفاع مقدس […]

مراسم استقبال از پیکر ۲شهید گمنام و ۲شهید شناسایی شده دفاع مقدس فردا ۹صبح در فرودگاه کرمان برگزار می شود.

به گزارش ” سبح رابر ” به نقل از بوتیا: سرهنگ مهدی ابوالحسنی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در کمیته استقبال از دو شهید گمنام و شهدای نامدار دفاع مقدس با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس استان کرمان فردا میزبان چهار شهید است، اظهار داشت: ‌جوانان هیئتی کرمان همیشه در حفظ ارزش‌ها به ویژه استقبال از شهدای گمنام پیشقدم بوده‌اند.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه شهدای اختصاص داده شده به کرمان صبح روز دوشنبه اول مهر ماه جاری وارد کرمان می‌شوند، خاطرنشان کرد: مراسم رسمی استقبال به صورت تشریفات در فرودگاه انجام و سپس مشایعت شهیدان توسط جوانان هیئتی کرمان و اقشار مختلف مردم از فرودگاه به سمت حسینیه ثارالله شهر کرمان از مسیر بلوار جمهوری اسلامی، میدان آزادی، چهارراه کاظمی و میدان بسیج انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: از دیگر برنامه های وداع با شهیدان حضور در یادواره شهدای خیابان باقدرت کرمان، حوزه های علمیه محمودیه و فاطمیه، دبیرستان دخترانه ملا صدرا کرمان، مرکز آموزش شهید باهنر ناجا در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه تجمع مردمی برای تشییع شهیدان ساعت ۱۰ صبح در میدان بسیج پیش‌بینی شده است، اذعان داشت: از حد فاصل میدان بسیج تا حسینیه ثارالله تشییع پیکر پاک شهیدان بر روی دست مردم شهیدپرور کرمان انجام می‌شود.

ابوالحسنی عنوان کرد: مراسم وداع عمومی با شهیدان در روز سه‌شنبه دوم مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد قائم شهر کرمان و به همت هیئت شهدای بیت‌الله‌ الحرام کرمان برگزار می‌شود.

همزمان با هفته دفاع مقدس پیکر پاک دو شهید گمنام و دو شهید مشخص شده از شهدای دفاع مقدس از شهرستان بم در کرمان تشییع و سپس به محل دفن خود در محل‌های در نظر گرفته شده در شهرهای راین، بم و کرمان منتقل می‌شوند.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب