پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:30:15 - شنبه 4 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فاصله مقاومت تا سازش/رفوزه های تاریخ!
در نظر داریم تا هر روز گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان کشور را با عنوان «بهترین های وبلاگی» در معرض دید مخاطبان قرار دهیم. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از سایت حرف تو در نظر دارد به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان ” گلدون وبلاگی ” […]

در نظر داریم تا هر روز گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان کشور را با عنوان «بهترین های وبلاگی» در معرض دید مخاطبان قرار دهیم.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از سایت حرف تو در نظر دارد به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان ” گلدون وبلاگی ” از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمانید.

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد.

———————————————————————————-

 

بحث مذاکره با آمریکا ما را از خاورمیانه روسیه چین غافل نسازد؟

ایران و چین

وبلاگ(حدیث منتظران قائم(عج))‌نوشت:

مسائل مربوط به روابط جمهوری اسلامی ایران با آمریکا آنقدر دستگاه دیپلماسی و رسانه ای ما را سرگرم کرده است که شاید دیگر یادمان رفته که سایر کشورهای جهان هم کم و بیش چشم بد به این مرز پرگهر دارند . در رسانه هایمان دیگر جسارتهای کشور آذربایجان فراموش شده است … دیگر تحرکات روسیه در دریای خزر فراموش شده است … دیگر یادمان رفته که چین در کجای اتاق فکر تحولات جهانی جا خوش کرده است … دیگر یادمان رفته که مالزی ( کشوری که ادعای دوستی فراوان با ما داشت ! ) این روزها حتی گردشگرهای ایرانی را به کشورش راه نیم دهد و علناً می گوید که با شیعیان ِ ایرانی مشکل دارد..

ادامه مطلب

———————————————————————————–

*پوستر/صداقت آمریکایی

وبلاگ(‌دوئل)‌نوشت:

با خودم گفتم حکما از طراحان و مجریان این حرکت ارزشمند و هوشمندانه که ضمن نشان دادن صداقت و روراستی تیم ایرانی مذاکره کننده، توانسته بود صداقت آمریکایی ها را به چالش بکشد، تقدیر خواهد شد و نیز منتج به تکثیر این طرح ها در ارگان ها و راهیپیمایی ها و الخ. اما زهی خیال باطل! سایتی به نام تابناک گزارشی پلیسی در خصوص طرح های فوق الذکر منتشر کرد و از پی آن رادیو فردا و من تویی ها در فیس بوک و خلاصه آنچنان هجمه ای از سوی ضد انقلاب که بیا و ببین. در دلم خوشحال از اینکه به قول امام وقتی صدای ضد انقلاب درآمد باید به درستی کار یقین کرد، و مشتاق به دیدن واکنش های انقلابی مسئولین و دست اندرکاران و سایت های ارزشی در حمایت از این طرح و اینگونه طرح ها.

——————————————————————————————————–
*مرگ بر دیکتاتور
وبلاگ(انعکاس)‌نوشت:

دیکتاتورها به دلیل همین ضعفشان(شکم و زیر شکم)از قدرتهای بیرونی می ترسند و برای بقا همیشه به ابرقدرتها متکی هستند اما ولایت فقیه و مظهرش امام خامنه ای برعلیه طاغوتها و ابرقدرتها به صورت اعتقادی و ریشه ای (نه فقط سیاسی )ایستاده است.

  به نظر شما (حتی اگر از سیاست هیچی ندونید) برای ماندن در قدرت مصالحه با قدرتهای بزرگ لازم نیست؟ گفتن “فلسطین و عراق به من چه “لازم نیست؟ نخواندن خطبه عربی برای انقلاب مصر لازم نیست؟ چرا هست…. کافیست به این گرگهای جهان، کمی!! تنها کمی !چراغ سبز نشان دهد، آن وقت مثل شاه ملعون می شود محبوب ابرقدرتها و نه حقوق بشر سازمان ملل کارش دارد نه بی بی سی فارسی نه رادیو فردا .

ادامه مطلب

———————————————————————————–

*مزایای تحصیل در ایران

وبلاگ(معایب و مشکلات تحصیل در خارج از کشور) نوشت:

هزینه های زندگی در ایران نسبت به کشور های اروپایی بسیار کمتر است

مثلا خرید بهترین غذاها در شهری مثل تبریز یا مشهد یا اصفهان ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان هزینه دارد ولی خرید یک غذای خوب در ایتالیا یا آلمان هزینه یک وعده غذای خوب حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.هزینه اجاره یک مسکن  ۱۲۰ متری خوب در شهری مثل شیراز ماهانه یک میلیون تومان در ماه است ولی یک اتاق ۱۲متری در اروپا هزینه ماهانه اش ماهی ۱میلیون تومان است.

 

———————————————————————————–

*دست به مادر من نزن

وبلاکگ(‌حجاب فاطمی)‌نوشت:

خوب است که می دانی حق الناس چیست ! پس چرا بااینگونه گشتن در کوچه وبازار ،هم حق آن جوانی که  باید ازدواج کند وبه آرامش برسد،می گیری وهم به گناهش می اندازی؟؟؟ … در این بین دختر که کم آورده بود ،دوباره حرفهای اولش را شروع به تکرار کرد …جمعیت که برنده را یافته بودند ،متفرق شدند.

ادامه مطلب

———————————————————————————–

*رفوزهای تاریخ!

وبلاگ(مبارز)‌نوشت:

وقتی تاریخ را می خوانم نام افراد زیادی از خواص را می بینم که به موقع و درست عمل نکردند و بعد پیشمان شده اند؛ ولی آن آقای سلیمان بدجوری دلم را به درد می آورد.

خوب که تاریخ را نگاه می کنی می بینی که گاهی اگر  همسر حجت خدا هم باشی می توانی در پازل جناب شیطان بازی کنی! و امام خود را به شهادت برسانی! حالا یک عده ای هی خود را به امام عزیز این ملت وصل می کنند و سعی می کنند اینگونه هر چه نفسشان می پسندد بیان کنند! شرم هم نمی کنند! بخدا شیطان را باید باور کرد! بیکار نیست لامذهب ! دست از سر این انسان بر نمیدارد ! می بینید رفقا؛ تاریخ پر است از نشانه های بردگی انسانها برای آقای شیطان! عوام و خواص هم ندارد! می خواهد خولی هوس باز باشد و یا آن سرباز جنگ صفین! فرق نمی کند! شیطان را باید شناخت …

ادامه مطلب

———————————————————————————–

* یه نمونه دیگه از فاصله مقاومت تا سازش (عزت – …)

وبلاگ ” معبر سایبری ولایت ” نوشت: 

———————————————————————————–

* طنز:مناظره پرایدباپژو!!!

وبلاگ انجمن صنفی زابل نوشت:

پژو” یکروز طعنه زد به “پراید”
که تو مسکین چnقدر یابویی!

با چنین شکل ضایعی بالله
بی‌جهت توی برزن و کویی

رنگ لیمویی مرا بنگر
ای که تیره، شبیه هندویی

من تمیزم ولی تو ماه به ماه
مطلقاً دست و رو نمی‌شویی

بچه می‌ترسد؛ آن‌طرفتر رو!
که به هیئت شبیه لولویی

من نه خودرو، گُلم، سَمن‌بویم
تو نه خودرو، گیاه خودرویی!

من به پاریس بوده‌ام چندی
زیر پای “چهاردهم لویی”(!)

روی “باسکول” بیا، بپر، بینم(!)
روی‌هم‌رفته چند کیلویی؟!

ادامه مطلب

———————————————————————————–

* مناظره حذف ۳ دهک از دریافت یارانه نقدی

وبلاگ سلمان علی (ع) نوشت:

برنامه این هفته مناظره به بحث حذف ۳ دهک از یارانه بگیران اختصاص داشت

با توجه به طیف گسترده ی میهمانان برنامه که به نوعی در دولت های گذشته و دولت فعلی از متولیان برنامه هدفمندی یا منتقدان آن بودند، برنامه ی مناظره این هفته از همیشه داغتر بود که بعضاً میهمانان برنامه به شدت نظرات و تجربیات یکدیگر را به چالش می کشیدند که در این میان برخی مباحث از سطح میهمانان برنامه و رسانه ملی فراتر رفته و به اهانت به سوابق و تجربیات یکدیگر بدل می شد که با کمترین دخالت مجری به خیر تمام می شد.

ادامه مطلب

———————————————————————————–

دانلود پاور پوینت زیبایی ظاهری از منظر اسلام(شامل فضا و تصاویر زیبا)

وبلاگ “زادالمبلّغ” نوشت:

بررسی:

۱- آرایش مو در اسلام

۲- نوع کفش در اسلام

۳- نوع لباس در اسلام

۴- رنگ لباس در اسلام

۵- نوع انگشتری در اسلام

۶- موی صورت در اسلام

۷- استعمال بوی خوش در اسلام

۸- و…

نکته: این پاورپوینت شامل فضایی زیبا به همراه تصاویر زیبایی می باشد

دانلود پاورپوینت

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب