پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:55:44 - شنبه 16 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دستگیری سه آدم ربا ی کودک ۹ ساله در ارتفاعات شهرستان رابر
به گزارش ” صبح رابر” علی نمازیان امروز در گفت‌وگو‌ با خبرنگار فارس در رابر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی کرمان مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در استان فارس و متواری شدن آدم‌ربایان به طرف شهرستان رابر‌، تلاش‌ها برای دستگیری مجرمان و رهایی گروگان آغاز شد. وی با بیان اینکه فرد […]

به گزارش ” صبح رابر” علی نمازیان امروز در گفت‌وگو‌ با خبرنگار فارس در رابر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی کرمان مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در استان فارس و متواری شدن آدم‌ربایان به طرف شهرستان رابر‌، تلاش‌ها برای دستگیری مجرمان و رهایی گروگان آغاز شد.

وی با بیان اینکه فرد ربوده شده یک کودک ۹ ساله بود که مشخصات وی در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفت‌، افزود: بلافاصله تیم‌های متشکل از واحد‌های گشتی و عملیاتی اقدام به اجرای طرح مهار در محورهای مواصلاتی شهرستان رابر کردند که در همین راستا شب گذشته ماموران ایست و بازرسی پاسگاه هنزا‌ به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند.

وی تصریح کرد‌: راننده خودرو بدون توجه به دستور توقف پلیس با افزودن بر سرعت خود قصد فرار داشت که با عکس‌العمل سریع ماموران انتظامی و طی یک عملیات تعقیب و گریز در ارتفاعات اطراف شهرستان رابر پژو ۴۰۵ متوقف شد.

نمازیان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رابر بلافاصله کودک را در کمال سلامت از خودرو خارج کرده و هر سه آدم‌ربا که با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه سعی بر فرار داشتند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر، انگیزه وقوع جرم را اختلاف حساب مالی عنوان کرد و ابراز داشت: آدم‌ربایان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند و سپس توسط ماموران انتظامی شهرستان داراب فارس به آن جا منتقل شدند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب