پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:01:05 - شنبه 16 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۶ نفر دانشجو در اولین خوابگاه دانشجویی در شهرستان رابر
به گزارش ” صبح رابر” در حال حاضر دانشجویان شهرستانی بیش از (۶۰%) کل دانشجویان کشور را تشکیل می دهند و به این تعداد نیز مرتبا افزوده می شود از این جهت رسیدگی به وضع این قشر از دانشجویان بسیار حایز اهمیت است. نخستین خوابگاه خودگردان دانشگاه پیام نور شهرستان رابر که مهر ماه امسال  […]

به گزارش ” صبح رابر” در حال حاضر دانشجویان شهرستانی بیش از (۶۰%) کل دانشجویان کشور را تشکیل می دهند و به این تعداد نیز مرتبا افزوده می شود از این جهت رسیدگی به وضع این قشر از دانشجویان بسیار حایز اهمیت است.

نخستین خوابگاه خودگردان دانشگاه پیام نور شهرستان رابر که مهر ماه امسال  مجوز آن گرفته شد. دارای ۵اتاق است علاوه بر آن  اتاق مطالعه و آشپزخانه و یک سرویس بهداشتی را داراست .

امروز از این خوابگاه بازدید کردیم  تا از امکانات رفاهی و مشکلات دانشجویان مطلع شویم .تابلو یی یا بنری برای این  خوابگاه وجود نداشت . این خوابگاه دو سرپرست و یک مدیر داشت .با سه نفر از دانشجویان و مدیریت محترم این خوابگاه  مصاحبه ای داشتیم  .

از مدیر خوابگاه تعداد  کم دانشجویان را  جویا شدیم که ایشان اظهار داشت : بدلیل اینکه مجوز این خوابگاه دور بدستمان رسید و خیلی از دانشجویان خانه اجاره  کرده بودند و تنها ۶ نفر دانشجو و یک نفر پشت کنکوری  در این خوابگاه ثیت نام کردند .هزینه  این خوابگاه ترمی ۲۰۰ هزارتومان می باشد  که هر سال تحصیلی جدید تعرفه ها عوض می شود .و هم اکنون ۴ اتاق از این خوابگاه بسته است .و تنها یک اتاق مورد استفاده قرار گرفته است .در ترم جدید خواستار توجه بیش از پیش مسوولان به فضاهای خوابگاهی شود.

مشکلات این خوابگاه را از سه نفر دانشجو ی رشته های  حسابداری، مدیریت ، فقه و الهیات  که در آن خوابگاه حضور داشتند جویا شدیم . این دانشجویان امکانات رفاهی و وسایل سرمایشی و گرمایشی را در حد معمول دانستند تلویزیون که گاهی خرابه ،  حمام  فقط به صورت ایستاده می شودحمام کرد. دانشجویان به امکانات کم هم قانع بودند ولی از نبود آشپز و نیروی خدماتی رنج می بردند وتصریح کردند: در فصل امتحانات با نبود آشپز خیلی مشکل است .باید تفاوتی بین کسانی که خوابگاه دانشجویی استفاده می کنند با کسانی که خانه اجاره کرد ه وجود داشته باشد. و در ترم جدیدی که پیش می آید با حضور دانشجویان جدید این خوابگاه با یک سرویس بهداشتی مشکل به وجود می آورد .

گزارش تصویری از وضعیت خوابگاه خودگردان دانشگاه پیام نور رابر

 

 

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب