پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:19:14 - پنجشنبه 21 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رابطه مترو و مذاکرات ژنو
ر گلدون وبلاگی امروز امیخوانیم: خشونت با قاطعیّت هم‌ مرز است/ خداوند اجر خوبی مخالفانش را نیز ضایع نمی کند/ آدرس خانه ی معشوق کجاست؟/سخنی با دانشجو نماهای روشنفکرمآب/ مجرد وکالت مصحح خلاف شرع نیست!/ سفرهای استانی؛ ستاره‌ای بی‌دنباله!/ تحلیلی از مواضع خصمانه اخیر آمریکا+پیشنهاد/ نگو: مرگ بر آمریکا… نگو: مرگ بر آمریکا!/ رابطه مترو […]

ر گلدون وبلاگی امروز امیخوانیم: خشونت با قاطعیّت هم‌ مرز است/ خداوند اجر خوبی مخالفانش را نیز ضایع نمی کند/ آدرس خانه ی معشوق کجاست؟/سخنی با دانشجو نماهای روشنفکرمآب/ مجرد وکالت مصحح خلاف شرع نیست!/ سفرهای استانی؛ ستاره‌ای بی‌دنباله!/ تحلیلی از مواضع خصمانه اخیر آمریکا+پیشنهاد/ نگو: مرگ بر آمریکا… نگو: مرگ بر آمریکا!/ رابطه مترو و مذاکرات ژنو

به گزارش ” صبح رابر” ، سایت حرف تو  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان ” گلدون وبلاگی ” از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمندl است مطالب تولیدی خود را  در قسمت ” ارسال مطلب” سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

———————————————————————————–

خشونت با قاطعیّت هم‌ مرز است

وبلاگ”اهل خانه” نوشت:

قاطعیّت غیر از خشونت است و آن دو را نباید با هم اشتباه گرفت. خشونت بی‌جا نوعی ضعف شخصیتی و اخلاقی است.
فرد خشن، گویی هیچ وسیله‌ای را غیر از خشونت برای اجرای مقاصد خود نمی‌شناسد و به همین دلیل در انجام هرکاری به آن متوسّل می‌شود؛ درحالیکه راه‌های زیادی برای انجام کارها وجود دارد که بسیار موثرتر از خشونت هستند؛ به عنوان مثال پدری که نمی‌تواند با به کار بردن روش‌های صحیح تربیتی فرزندان خود را از خلاف و خطا باز دارد، از همان ابتدا به تنبیه و شدّت عمل متوسّل می‌شود. حال آنکه؛ تنبیه آخرین وسیله‌ای است که باید از آن استفاده کرد.

ادامه مطلب

****************************************

چقدر اصرار بر گناه

وبگاه”عین لام” نوشت:

چقدر اصرار کرد خدا

تا گناهم پنهان بماند!
و من آشکارا
مست و ذوق زده
فخر می فروختم
به معاصی و
کثافت کاری هام!

ادامه مطلب

***************************************

خداوند اجر خوبی مخالفانش را نیز ضایع نمی کند

وبلاگ”افاضات عقل کل” نوشت:

شخصی به مدینه آمد و به مردم مدینه گفت: من مى‏توانم خبرهایى از زندگى شما بدهم. کسانى که با او در ارتباط بودند، از او خبر مى‏خواستند و او خبر مى‏داد و درست مى‏گفت.

 این موضوع را به خدمت مبارک موسى بن جعفر علیهما السلام اطلاع دادند که: شخص بى‏دین و غیر مسلمانى به مدینه آمده و از امور ما خبر مى‏دهد.

حضرت با او ملاقات کردند و در حضور مردم فرمودند: چه کار کرده‏اى که به این حال رسیده‏اى که به پنهان راه پیدا کرده‏اى؟

ادامه مطلب

**************************************

شیخ نمر باقر النمر

وبلاگ”طرح با تو حرف می زند“نوشت:

شیخ نمر وقتی مجاهدت را در عربستان دیدم به خودم گفتم: که باز هم می توان در شهادت را به سوی خودمان باز کنیم و همچون مرغی سبک بال در جهت دفاع از حق شیعیان مظلوم بدون واهمه و شجاعت بجنگیم.
وقتی ندایت را شندیدم به خود به عنوان یک مسلمان افتخار کردم که می شود همچون حسین (ع)در میان یزیدیان زمانه ات باشی اما پیامت برای نسل های بعد باقی بماند.

ادامه مطلب

**************************************

آدرس خانه ی معشوق کجاست؟

وبلاگ”آپاندیس قلم“نوشت:

اگر کسی را که دوستش داری و عاشقش هستی ازتو روی گردان شود و قهر کند چه حالی می شوی ؟
حال این امر را در ارتباط با خدا در نظر بگیریم، وقتی خداوند رویش را از ما برگرداند چه می شویم ؟

ادامه مطلب

***************************************

سخنی با دانشجو نماهای روشنفکرمآب

وبلاگ”شیفتگان” نوشت:

دوستان بسیجی ما ادعا می کنند که نماینده دانشجویان هستند در حالی که فراموش کرده اند این انجمن های اسلامی بودند که سالها پیش از انقلاب و پیش از تشکیل بسیج مبارزه می کردند و صدای ملت ایران بودند.به قول رییس جهمور هم نه یک ریال پول از حکومت می گرفت و نه مجری خواسته های حکومت بود.نماینده ی دانشجویان پول نمی گیرد ،آزاد اندیش است.متحجر نیست.دنبال آزادی بیان است.از حقوق مردم دفاع می کند.نه اینکه برای هر معترضی حکم اعدام بتراشد.با دیکتاتوری مبارزه می کند نه اینکه حامی دیکتاتوری باشد.اینها حقوقی هستند که باید دنبال کرد برادر! نه اینکه از دروغگوها و فاسدان دفاع کنید.

ادامه مطلب

***************************************

مجرد وکالت مصحح خلاف شرع نیست!

وبلاگ”مهدی کوچک زاده“نوشت:

پیام امام خمینی به نمایندگان مجلس

بسمه تعالى.

جاى بسى تأسف است که مجلس محترم شوراى اسلامى، که اولى‏ به حفظ آبروى جمهورى اسلامى است، و در حال حاضر که جهان استکبار و بستگانشان بر ضد اسلام و مصالح کشور اسلامى کوشش بى‏وقفه دارند

ادامه مطلب

***************************************

سفرهای استانی؛ ستاره‌ای بی‌دنباله!

وبلاگ”حسینیه کاخ سفید“نوشت:

بدون شک بررسی کارکرد سفرهای استانی رئیس جمهور سابق و کابینه اش باید با توجه به مصوبات، میزان اجرایی شدن آنها و همچنین تاثیرات روحی و روانی حضور شخص رئیس جمهور در یک شهرستان و بدون واسطه در بین مردم مورد بررسی قرار گیرد.

ادامه مطلب

****************************************

تحلیلی از مواضع خصمانه اخیر آمریکا+پیشنهاد

وبلاگ”سلمان علی(ع)“نوشت:

در این چند روزه تعداد سخنرانی های مسئولان آمریکایی در خصوص توافقنامه ژنو، هدف نهایی آن، محدودیت گزینه های تحریمی و نظامی، نقش تحریم در انتخاب جناب روحانی و یادآوری روحیه مقاوم مردم و انقلاب ایران، شتاب عجیبی یافته است

ادامه مطلب

******************************************

دنیا و هوس های ما

وبلاگ”انعکاس“نوشت:

کودک به پدرش گفت: پول میخواهم!! پدر گفت: ندارم! کودک گریه کرد و باز تکرار کرد : پول میخواهم! پدر : جیبهای خالی را نشانش داد و گفت: ندارم ،کودک اصرار کرد،داد زد،گریه کرد و سرانجام پدر یک تکه کاغذ ،شکل پول به کودک داد تا ارامش کند …و زمانی که کودک برای خرج کردن پول رفت ،فهمید که پول قلابی بوده است ،حالا او باید از دست چه کسی ناراحت باشدخودش یا پدرش ؟؟؟

ادامه مطلب

**************************************

نگو: مرگ بر آمریکا… نگو: مرگ بر آمریکا!

obamanis

وبگاه”با کمال طنزیت“نوشت:

ما نشستیم حسابی فکر کردیم و به نتایج سیاسی آلود عجیبی دست یافتیم…
همانطور که در ستاد تولید خاطرات درخواستی از امام (ره) هم گفته شد…
بیاییم از این پس دیگر مرگ بر آمریکا نگوییم…
مگر آمریکا چه کرده است که ما همه اش میگوییم مرگ بر آمریکا!

ادامه مطلب

**************************************

شبکه ی شیطانی

وبلاگ”جالبه“نوشت:

    این پست را تماشاکنندگان شبکه‌ی من و تو زیادی بخوانند

مسجد النبی(ص) حال و هوای خاصی داشت. حلقه‌ای از دوستان پیامبر(ص) گرد حضرت نشسته و بحث شیرین سبک زندگی را در کلام ایشان پی می‌گرفتند. مردى وارد شد و در حلقه‌ی دوستان نشست. صحبت پیامبر(ص) که تمام شد، گفت: یا رسول اللَّه! همسرى دارم که چون وارد ‌خانه می‌شوم، به استقبالم می‌آید و هر وقت می‌خواهم از خانه خارج شوم، بدرقه‌ام می‌کند. هر وقت مرا غصه ‏دار ببیند؛ می‌گوید: چرا غصه داری؟ اگر غم روزى می‌خورى؛ بدان که خداوند آن را به‌عهده گرفته است؛ ولی اگر غصه‌ی آخرت دارى و به چگونگی حساب و کتابت در آخرت می‌اندیشی، خداوند اندیشه و غمت را در این خصوص افزون کند.

ادامه مطلب

******************************************

رابطه مترو و مذاکرات ژنو

وبگاه “زندگان ≠ مردگان” نوشت:

تو مترو بودم،ایستاده و‌آویزون!منتظر کوچکترین حرکتی از آدمها بودم تا به محض بلندشدنشون بپرم‌ و جاشون بشینم.

یکهو صندلی پشتم خالی شد یه بنده خدایی‌ام بغل صندلیه بود منم‌ اومدم از تکنیک تعارف استفاده کردم!
حالا چی‌ هست این تکنیک؟!

ادامه مطلب

***************************************

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب