پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:15:42 - سه شنبه 3 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام مسیر حماسه ۹ دیماه در شهرستان رابر
به گزارش ” صبح رابر“حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردو زن ایرانی به حساب می آید . حماسه ۹ دی نماد عزّت ، استقلال و بصیرت مردمی است که تا […]

به گزارش ” صبح رابرحماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردو زن ایرانی به حساب می آید . حماسه ۹ دی نماد عزّت ، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد .

 

ملت ایران، بارها رشد و شعور بالای انقلابی خود را در مقاطع مختلف اثبات کرده و از بدو انقلاب تاکنون، هر زمان که نظام جمهوری اسلامی به حضور و مشارکت مردم نیاز داشته است، آنها با تمام توان برای دفاع از انقلاب و نظامشان در عرصه حاضر بوده‌اند.
نهم دی‌ماه سال ۸۸ نیز مشمول همین وضعیت بود و حضور گسترده و خود جوش مردم شهید پرور شهرستان رابر و همه شهرهای کشور نیز در ابراز انزجار از اتفاقات روی داده در روز عاشورا، نهم دی ماه در حمایت از ولایت فقیه با شرکت در راهپیمایی، حمایت خود را از موازین انقلاب و اسلام اعلام می دارند .

 

مسیر راهپیمایی ۹ دیماه ،از محل بلوار شهرداری تا حسینیه جامع رابرساعت ۹ صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسیمین جعفری امام جمعه محترم شهرستان برگزار می گردد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب