پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:46:59 - دوشنبه 21 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ما می آییم
به گزارش ” صبح رابر” در  آستانه ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،ملت غیور ایران اسلامی و بویژه مردم ولایتمدار شهرستان رابر همچون گذشته در حماسه سترگ ۲۲ بهمن ماه نقشی زیبا از اوج صلابت و اقتدار ایران اسلامی را با فریادهای کوبنده ” مرگ بر آمریکای ” خود به جهانیان نشان خواهند داد. […]

به گزارش ” صبح رابر” در  آستانه ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،ملت غیور ایران اسلامی و بویژه مردم ولایتمدار شهرستان رابر همچون گذشته در حماسه سترگ ۲۲ بهمن ماه نقشی زیبا از اوج صلابت و اقتدار ایران اسلامی را با فریادهای کوبنده ” مرگ بر آمریکای ” خود به جهانیان نشان خواهند داد.
وباحضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های جهانی به نمایش گذاشته و پیوند دائمی خود را با ولایت و مقام معظم رهبری مستحکم تر از پیش می نماییم.

چشم همه دنیا فردا  به قدم های ماست، استوارتر از همیشه به میدان می رویم و حقارت آمریکا در برابر ملت ایران را فریاد می زنیم.فردا همه مسیرها به آزادی ایران ختم می شود.

نمایش اقتدار ملی  مردم شهرستان رابر در روز ۲۲ بهمن ماه ، ساعت ۹:۳۰ از جلوی بلوار شهرداری تا حسینیه جامع را با  شمیم حضور پر شورخود عطرآگین می کنند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب