پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:57:47 - سه شنبه 22 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایمان راسخ این ملت از رگبار مسلسل ها قوی تر و نیرومندتر است
به گزارش ” صبح رابر”مسئولان و مردم شهرستان رابر بار دیگر با حضور حماسی خود در مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن با تجدیدبیعت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و تاکید بر تبعیت از فرامین ولی‌امر مسلمین جهان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند. و مسیر  بلوار شهرادری تا حسینیه جامع را با عشق به ولایت […]

به گزارش ” صبح رابر”مسئولان و مردم شهرستان رابر بار دیگر با حضور حماسی خود در مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن با تجدیدبیعت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و تاکید بر تبعیت از فرامین ولی‌امر مسلمین جهان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

و مسیر  بلوار شهرادری تا حسینیه جامع را با عشق به ولایت و رهبری و تنفر  از امریکای جنایتکار پیمودند و با تجمع در حسینیه جامع این عید انقلاب را جشن گرفتند.

دراین مراسم با قرائت  ۸ بند قطعنامه راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن ،شرکت کنندگان با ندای  الله اکبر و خامنه ای رهبر  را  تأیید کردند .

 

امروز همه گزینه های روی میز ایران از همه نقاط استان ، شهرستان و روستا آمدند و گزینه های روی میز آمریکا را پوچ خواندند و قدرت کشور ایران را به رخ جهانیان کشاندند.

فرماندار رابر در راهپیمایی ۲۲ بهمن درجمع باشکوه مردم رابردر حسینیه جامع  ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : مردم آگاه رابر برگ زرینی دیگر در دستان پر افتخار ولایت مداری تدین و انقلابی  در کتاب پر افتخار رابر و حضور بی نظیر مردم و پیام بزرگی را به دوستداران و دشمنان انقلاب اسلامی داشت ،دوستان خوشحال و امیدارتر و دشمنان مأیوس و ناامیدتر کرد.

مرادی از  همه اقشار ایران اسلامی و بخصوص از همه مردم بصیررابر، مسئولین،روحانیون ، امام جمعه رابر، نیروهای نظامی و انتظامی ، شورای شهر ، بسیج ، سپاه ، نخبگان ، فرهنگیان ، کشاورزان ، خانواده شهدا ، ایثار گر ،جانباز، آزاده ، سالمندان ، جوانان ، نوجوانان ،  کودکان  که با شور و شعور امروزصحنه عشق به ولایت را به نمایش گذاشتند  قدردانی کرد .

مرادی تصریح کرد: امسال الحمدالله  دو راهپیمایی را در سطح  شهرستان ، یکی راهپیمایی مردم شریف در مرکز رابر و دیگری راهپیمایی مردم عزیز بخش هنزاء را شاهد بودیم .

وی نکاتی در باب  ۲۲ بهمن بیان کرد  : ۲۲ بهمن به معنای حقیقی کلمه روز نجات ملت ما  از چنگال  طاغوتیان بود ،  روز آشکار شدن ملت بزرگ الهی،  یعنی استقلال و آزادی فقط وابستگی به عدالت  جاودان ،۲۲ بهمن یعنی یاد آور رشادت ها ، فداکاریها و شهادت طلبی، ملتی که  منسجم و خداجو و پیرو ولایت و رهبری ولی فقیه یعنی جانشین امام معصوم است .

مرادی خاطر نشان کرد:  ۲۲بهمن یعنی تجلی  پیروزی خون بر شمشیر ،  حق بر باطل ، ۲۲ بهمن یعنی تجلی  حاکمیت الله در این سرزمین به جای حاکمیت طاغوت خوار شاهان مستبد و ترسو.

وی افزود : ۲۲ بهمن یعنی پیروزی سلاح برنده ایمان  در مقابل  همه  افکار دنیوی کفر و ظلم و جور،  روزی که ،کلمه توحید و وحدت کلمه به دست آمد .و در نتیجه  اعتصام  به حبل الله به دین چند هزار ساله  راویان تاریخ سپرده شد.و ثابت کرد، آغاز الله اکبرو ایمان راسخ این ملت از رگبار مسلسل ها  قوی تر و نیرومندتر است .تداوم این  پیروزی و عزت و آزادی  را مدیون تداوم رمز های این پیروزیست .

مرادی افزود: ۲۲ بهمن به ما آموخت در مبارزه با دشمنان اسلام،فقط و فقط باید به خدا تکیه کرد به نیروی اتحاد  و ایمان مسلمین  نه به دنیای زر،  زور و  تحریم ، اختلاف مسلمین و اینجا تعبیرحکیمانه  مقام معظم رهبری به بیداری مشهور و نمایان  می شود، بایستی برای عبور از مشکلات اسلام  به نیروی داخلی و سران داخلی کشورتوکل واستحکام داشت نه به دنیای خارج ، دنیایی که جز ظلم و ستم  بر ملت ها  سیاست دیگری را ندارد .

فرماندار رابر گفت : مطمئن باشید به فرموده قرآن دشمنی آنها زمانی محقق  خواهد شد که ما دست از اسلام  امام برداریم ودشمنی آنها  به واسطه دفاع از اسلام، قرآن و مکتب اهل بیت است امروز در این دنیای پر از شرک و ظلم  در یک نقطه از جهان  پرچم  اسلام ناب محمدی برافراشته  شده است و این پرچم هدفمند از این نظام مقدس اسلامی سیلی های محکمی را در طول ۳۵ ساله  بر صورت استکبار زده،نگرانی و عصبانیت دولت استکبار ازاسلام خواهی ماست .

 وی ابراز داشت :  در انرژی هسته ای حقوق بشر بهانه است همه می دانند یکی از قدرت  هسته ای امروز دنیا  ،آمریکا  جنایتکار است. بیشترین بهره برداری هسته ای  را در تولید ملی دارد وخود آمریکا یی ها می داند ،در همین  مذاکرات هم اعلام کردندکه  فعالیت هسته ای جمهوری اسلامی  ایران صلح آمیز ودر کشور حقوق بشر است، آنچه که امروز به عنوان مخالفت درکشور جمهوری اسلامی ایران دست  بلند کرده اند؛این است که با اسلام ، با رهبر و عدالت خواهی و حق طلبی ملت ما، دشمنی و عداوت دارد .

اما  ما ملت انقلابی ،  همواره به این فرمایش بنیانگذار انقلاب  آویزه  گوش مان هست ، که فرموند ،آمریکا هیچ غلطی نمی کند ، فریادهای دوباره شما  بار دیگر  ،  کوبنده تر ،مرگ بر آمریکاو مرگ بر اسرائیل گواه این موضوع است ،یقیناً همه ملت آگاه  همه انسان های آگاه و اهل فهم می دانند که انرژی هسته ای برای ادامه حیات ملت  ما ضروریت است ،و می دانند  ملت  ثروتی را به نسل های بعد  به جای خواهد گذاشت  وامروز با کمک مسئولین  و کوتاه کردن دست ابر قدرتها  حق انرژی هسته ای را در سمت و سوی عزت و اقتدار  ان شاءالله به پیش خواهیم برد . و قدرت هسته ای و مسئولین ما اجازه دخالت آمریکا را ان شالله نخواهند داد.

فرماندار شهرستان رابر به فرمان مقام معظم رهبری  که فرمودند؛ باید  دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازگو کرد و این حق همه شماست ، بیان کرد:  درسالهای گذشته که توفیق سخنرانی در این مکان  هارا داشت، یک حرکت بنیادی  در این شهرستان به ویژه ایجاد زیرساخت‌های توسعه و آبادانی شهرستان از جمله جاده مستقیم رابر – کرمان، بیمارستان، گازرسانی به روستاها و شهرها و بهره‌برداری از گنج درآلو و اثرات آن را در عمران و آبادانی شهرستان اشاره کرد.ان شالله این طرح ها، آینده درخشانی را  برای مردم به ارمغان خواهد آورد.


تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب