پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:52:09 - دوشنبه 28 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهری که بیشترین مهاجرت را به استان کرمان دارد
سخنان رئیس شورای شهر رابر و هنزاء در مورد رابر به گزارش” صبح رابر“‌رئیس شورای شهر هنزاء در برنامه شبهای کرمان از پتانسیل  ها و آنچه که قابل گفتن است گفت: برای شهرستان شدن رابر از دیر زمان اقدمات زیادی توسط بزرگانش شد که در سالها سال قبل  رابر ، شهر بود. و با همت […]

سخنان رئیس شورای شهر رابر و هنزاء در مورد رابر

به گزارش” صبح رابر“‌رئیس شورای شهر هنزاء در برنامه شبهای کرمان از پتانسیل  ها و آنچه که قابل گفتن است گفت:

برای شهرستان شدن رابر از دیر زمان اقدمات زیادی توسط بزرگانش شد که در سالها سال قبل  رابر ، شهر بود. و با همت مسئولین و نظام جمهوری اسلامی بخصوص رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ ، منطقه هنزاء با ۹۲ روستا از شهرستان جیرفت به شهرستان رابر انتقال پیدا کرد.

در ادامه گفت :شهرستان رابر دو ویژگی دارد ۱- مهمان نواز ی،که در  هیچ کجای جهان اینجوری نیست ۲- محصولات رابر به عنوان مثال عسل رابر ، کشک و گردو.

رئیس شورای هنزاء گفت : هنزاء منطقه گردشگری ،که دارای ییلاق  و قشلاقی است و در فصل تابستان با وجود عشایر علیدادی و سلیمانی و با طبیعت بکر  زیبایی های خاص را جلوه گری می کند،  نه تنها هنزاء بلکه تمام شهرستان رابر دارای باغات و صنایع زیادی است.

و ی از همه مردم ایران و مخصوصاً مردم  استان کرمان   خواست که به شهرستان رابر بیایند.

صولت زاده رئیس شورای شهر رابر  در پاسخ به این سؤال که ساختار شهری و پیشرفت های صورت گرفته و کارهایی که   قرار انجام شود،حالت شهری مناسبتری پیدا بکند گفت : با توجه به اینکه ۵۱ سال از تأسیس شهرداری رابر می گذرد ولی متاسفانه در شهر رابر کارهای چشم گیری انجام نشده است و تمام معابر شهر رابر خاکی است.

 و ی افزود:در رابر کارخانه آسفالت و ماشین  آلات وجود دارد و این بستر برای عمران و آبادانی رابر مهیاست ، در حال حاضر وضعیت شهر سازی از نظر مالی  هم نامساعد است، واقعاً شهر داری از مسئولین می خواهد که برای جلوگیری از مهاجرت مردم شهرستان رابر چاره ای بیندیشند .

صولت زاده خاطر نشان کرد:ان شالله با فعال شدن معادن مس درآلوی رابر ، بندر هنزاء و سرمشک رابر ،احداث کارخانه مس و همچنین  سطح درآمد  مردم را بالا برد، گامی برداشته بشود که از مهاجرت مردم رابر جلوگیری کند ، زیرا شهر رابر ۵۱ سال از زمان تأسیس آن می گذرد ولی اولین شهریست که بیشترین مهاجرت را  به سطح استان دارد و دلیل اصلی آن اینست که امکانات در شهر رابر به نسبت بقیه شهر ها کم می باشد و ما امیدواریم در رابطه با معادن  چاره اندیشی بشود و مشکل رابر حل شود  .

  1. یکی از همشهریان رابری   بهمن ۲۹, ۱۳۹۲  

    سلام لطفا ما جمعی از شهروندان شهر رابر از آقای صولت زاده سئوال داریم از ۵۱ سال شهر شدن رابر ۲۲سال پدرش و ۱۲ سال هم خودش شهردار رابر بوده و مابقی سالها هم در شهرداری رابر معاون فنی و عمرانی بوده است الان هم ۷ ماه رئیس شورای شهر شده لذا چه کسی می بایست معابر خاکی رابر را درست کنه ؟!!! از قول ما با آقای خان بگوئید دوران زورگوئی و اربابی تمام شده !!! دوران جمهوری اسلامیست

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب