پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:00:37 - شنبه 3 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دخترمدرسه الزهراء رابر
به گزارش ” صبح رابر ”   امروز سوم اسفند‌ ، مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مدرسه  الزهراء به همراه اولیاء،با حضور امام جمعه رابر ، رئیس آموزش و پرورش در مدرسه الزهراء برگزار گردید  . در این آیین معنوی ۹۰ نفر دانش آموزان دختر پایه سوم ابتداییمدرسه الزهرا  به سن ۹ سالگی […]

به گزارش ” صبح رابر ”   امروز سوم اسفند‌ ، مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مدرسه  الزهراء به همراه اولیاء،با حضور امام جمعه رابر ، رئیس آموزش و پرورش در مدرسه الزهراء برگزار گردید  .

در این آیین معنوی ۹۰ نفر دانش آموزان دختر پایه سوم ابتداییمدرسه الزهرا  به سن ۹ سالگی رسیدند و آنان را نسبت به تکلیفی که برعهده  شان است مسئولیت‌پذیر کرد، واین ذوق و شوق عبادت در دانش آموزان نهادینه شد.
امروز دانش آموز ان دختر پایه سوم ابتدایی مدرسه الزهرا ، از نظر عقلى و جسمى به حدّى رسیده ­اند که خداوند به آنان  دستور مى دهد و آنان خوشحالند که خواسته ها و دستورهاى او را اطاعت کنند و بنده شایسته او به حساب بیایند.  و با مطالعه ی زندگى بزرگان و انسان­هاى وارسته، فضیلت­هاى اخلاقى را در خودشان  ایجاد کنند و زشتی­ها را از دل و از رفتار خویش، دور سازند.

از برنامه های این مراسم ، قرآن ، سرود ، تئاتر ، سخنرانی رئیس آموزش و پروش و همچنین  امام جمعه رابر چند سؤال از دانش آموزان کرد و  از طرف رئیس آموزش پرورش جوایزی به آنان اهدا شد .

 

در پایان با توصیه به دانش‌آموزان مبنی بر انجام فریضه ی نماز اول وقت،‌ احترام به والدین و رعایت حجاب و الگو گرفتن از فاطمه زهرا (س) و رمز موفقیت آنان رعایت حجاب و عفاف است. این مراسم معنوی ضمن اقامه  نماز جماعت ،هدایایی به رسم یاد بود به دانش آموزان  اهدا شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب